Szukam fachowców do rozkręcenia forum (będe się starał uczciwie płacić :) !!!

Witam niedawno otworzyłem forum

wcześniej strona tranzystora również miała forum ale wykasowałem w nim wszystkie wiadomości i forum musze rozkręcić od nowa (zresztą stare się też nie za bardzo kręciło :). Chciałbym aby każdym działem na forum zaopiekował się jeden fachowiec (lub więcej) z danej dziedziny tak aby jeśli jakaś osoba zada pytanie mogła się spodziewać sensownej i wyczerpującej odpowiedzi. Każdy dział forum były odpowiednio opisany i było by w nim nadmienione że odpowiedzi na te i tamte pytania udzielają ci, a ci fachowcy specjalizujący się w tym i w tym (oczywiście jeśli ktoś chce to może pozostać anonimowy).

Jeśli jakiś fachowiec udzieli odpowiedzi to dostanie odemnie za każdego posta jakąś określoną kwotę pieniędzy (do uzgodnienia w zależności od doświadczenia). W tej chwili wydaje mi się że to może być kwota do 30 groszy za jedną odpowiedź na posta (ale to się może zmienić zależy jaki będzie odzew). Wiem że to nie jest dużo zwłaszcza dla ludzi, który znają się na rzeczy no ale niektórzy lubią pisać na forum (i robią to za darmo) także to może być połączenie przyjemnego z pożytecznym :) a postów na początku napewno nie będzie dużo także to jest zajęcie na parę minut dziennie z biegiem czasu pewnie więcej.

Reply to
Kurciok

Użytkownik Kurciok napisał:

taaa... a za jakis czas znowu skasujesz... to ja wole newsy, nikt poza mna nie skasuje moich postow

Reply to
AlexY

Nie skasuje :) poprzednio skasowałem bo nie było możliwości aby przerzucić te posty na phpBB tak aby zgadzały się z nowymi kategoriami na forum poza tym i tak było tych postów tyle co kot napłakał. To że usnet jest lepszy to nie podlega dyskusji. Sam wole pisać na usnecie, a nie na forum. Ale gdyby było jakieś forum na którym odpowiadają fachowcy i starają się udzielić odpowiedzi (bo dostają za to pieniądze) to mogło by to wyglądać inaczej. I coś takiego właśnie chce zrobić.

Reply to
Kurciok

Kurciok napisał(a):

Jest już m.in. elektroda i usenet, nie ma sensu mnożyć zbętnych bytów.

Reply to
Filip Ozimek

Kurciok napisał(a):

Jest już m.in. elektroda i usenet, nie ma sensu mnożyć zbędnych bytów.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "Filip Ozimek" snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości news:e9gmrp$45e$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl

Mam podobne zdanie. Nie chcę zniechęcać autora wspomnianego forum bo cenna jest każda osoba, która robi coś konkretnego zamiast narzekać, zamiast siedizec i narzekać, że nikt nic nie robi. Ale rozdrabnianie bytów może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego.

W tej chwili w PL, oprócz usenetu funkcjonują co najmniej: Elektroda Forum EP ElPortal EdW Forum EleNoty

  • parę innych forów niszowych.

Niektóre mają się dobrze, inne przędą dosyć cienko mimo powiązania z potencjalnie bardzo nośnym portalem (patrz EleNota). Promowanie kolejnego prowadzi tylko do rozdrabniania sił. Zwłaszcza, że jak zauważył Leszek w sąsiednim wątku (Czy juz wszyscy wyjechali z Polski?!) przysiadająca frekwencja na p.m.e. zdaje się potwierdzać, że siły nie rosną a raczej topnieją.

Reply to
Marek Dzwonnik

No ale wiesz to jednak coś innego. Forum na którym płaci się za odpowiedzi na posty chyba jeszcze nie ma. Pozatym ta strona to nie forum tylko wortal i będzie się rozwijał z czasem (forum to tylko taki dodatek).

Zdaje sobie z tego sprawę. Że sprawa jest trochę beznadziejna :) i konkurencja dość duża. Forum w tym wortalu to jest tylko dodatkowa rzecz z czasem będę rozwijał cały ten wortal kładąc nacisk na inne rzeczy których jeszcze nie ma. Na tym forum pojawiają się np. newsy na których temat można sobie porozmawiać (tak jak np. na onecie). Itd. z czasem będzie więcej ciekawych rzeczy. Będzie gazetka wydawana co tydzień z jakimś ciekawym artykułem. No ale to za jakiś czas bo ten portal rozwijam w wolnym czasie.

Moim zdaniem to nie o to chodzi że wyjechali tylko o to że już im się znudziło trochę czytanie usnetu.

Reply to
Kurciok

Kurciok, napisales:

Tu nie chodzi o konkurencję, tylko o to, że niektórzy (w tym ja) po prostu wolą, by nie powstawało kolejne forum o podobnej tematyce. Większe rozdrobnienie to mniejsza szansa, że Twoją wiadomość przeczyta jakiś fachowiec, a także więcej zachodu z uzyskaniem stysfakcjonującej odpowiedzi i prowadzeniem dyskusji (wysyłanie tego samego pytania na kilka forów, prowadzenie niezależnie kilku dyskusji na ten sam temat...).

k,

Reply to
KILu

A skad te pieniadze, czytelnicy beda placic, czy mnostwo axtiveX beda sciagac ?

Użytkownik "Kurciok" snipped-for-privacy@poczta.BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości news:e9g9vl$alf$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

A jak to rozliczyć w PIT? Zatrudnisz na umowę zlecenie i odprowadzić za mnie składkę ZUS? (osoba bezrobotna)

a później zapuka do administratora i do mnie kontrol skarbowa

Dziękuję, postoję.

Reply to
kolczyk

Pieniądze na początku będą z mojej wypłaty :-) oraz z tego co zarabia portal. Jeśli ruch na forum wzrośnie gigantycznie (co raczej w tym stuleciu nie nastąpi :) i już moja wypłata nie wystarczy ;-) to się wtedy pomyśli.

I nie rozumie co ma do tego activeX ? Na portalu są reklamy i portal coś tam zarabia i te pieniądze mogę przeznaczyć aby płacić tym którzy odpowiadają na posty (narazie tych postów pojawia się parę na miesiąc także wystarczy :). Ja nie wiem ludzią się nic nie podoba :-) człowiek chce płacić im za pisanie postów z własnej wypłaty, a oni jeszcze kręcą nosem.

Reply to
Kurciok