Co to za urządzenie? (dostałem z migomatem)

Witam

Kupując używany migomat przemysłowy dostałem coś takiego:

Migomat ma możliwość podłączenia kilka podajników przez taką wtyczkę jak na tym foto, ale dostałem też takie cudo zakończone taką wtyczką, że można podłączyć zamiast podajnika.

A z drugiej strony jest coś co można zacisnąć śrubką na jakimś czymś - rurce czy pręcie.

No i nie wiem do czego to może służyć? Może to być jakieś sterowanie czymś?

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

to nie jest samorobka?

Rf

Reply to
Rafal(sxat

Wygląda jak rzecz fabryczna dużo używana :-)

Nikt nie wie co to :-(

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

wyglada jak uziemienie. spawarka generuje duzo szpilek wysokiej czestotliwosci, mozliwe ze kable zasilajace sobie z nim nie radza i urzadzenie chcac nie chcac 'zakloca'/kopie. taki uziom by sluzyl wtedy do wyrownywania potencjalu spawarki z okolicznym uziemieniem.

ale to tylko teoria :)

--

Reply to
Piotr Curious Gluszenia Slawinski

Może toto rozbiorę i zobaczę co to jest?

Agent 0700

Witam

Okazało się, że jest to ogrzewacz gazu :-)

Rozebrałem toto i w środku jest spirala grzejna w koralikach ceramicznych taka jak w kuchenkach elektrycznych, tylko wiadomo, że mniejsza.

No więc zakłada się toto na reduktor - jest tam taka dłuższa rurka doprowadzająca gaz.

Tylko myślę sobie, że to musi być nieekonomiczne grzanie, bo grzałka w innym miejscu jak ogrzewanie a ciepło marnuje się na korpusie, ale nieważe i tak nie będę używał, no chyba, żeby były 2 kilometry spoiny do położenia :-)

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

z tego co slyszalem to jest wstanie zamarznac tylko wtedy kiedy zawor do butli jest od gasnicy...

rf

Reply to
Rafal(sxat

Jak duze cisnienie gazu albo po prostu zimno jest, to potrafi przymrozic reduktor. Swoja droga smieszny wynalazek - w zyciu bym nie zgadl do czego to jest patrzac na zdjecie.

Reply to
Jerry1111