Re: bf214

Na początku, potem na 25.

na jedynka na 12. >> Kanału 1 (49,75/56,25) chyba (z naciskiem na chyba) nie używano a kanały >> 13-20 w ogóle nie istniały. :) > hm, moj czarno-bialy odbiornik z dziecinstwa, lata 70/80, wysokie > napiecie jeszcze na lampach, a mial juz programator i jesli mnie > skleroza nie myli - trzy zakresy do 60 kanalu.

Końcówka lat 70-tych - wszystkie telewizory miały programator. Poza Rubinem ale on miał przełącznik VHF/UHF co wystarczało w miejscach, gdzie odbiór I/II programu był na różnych pasmach.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7693916924$ snipped-for-privacy@squadack.com... Hello J.F.,

Dlugo byla na 2. Nie wiem czy nie do konca. I dodatkowo na 25.

Tak czy inaczej - musieli te ~500MHz na czyms odbierac. glowice z tego TV moze jeszcze gdzies mam :-)