Re: Baterie do komórek i zasilanie urz?dze?

no to masz odpowiedz.

Wydaje mi się że skoro ładuje się przez te styki i > jest na nich napiecie to po wyjęciu baterii nadal to napięcie być powinno.

no i? Analogiami mowiac, wypieprzyles bak z samochodu, wsadziles kurek od dystrybutora do wlewu i dziwisz sie, ze nie chce zapalic.

Reply to
Marek Lewandowski

Wg mnie to analogiami mówiąc wywaliłem bak i kurek od dystrybutowa wsadziłem ... hmm nie znam się zbytnio na budowie samochodu - może pod wejscie pompy paliwa. Tak więc paliwo nadal powinno być dostarczane do silnika, tye że samochód bedzie jechał dopóki węża starczy

pozdrawiam darek

Reply to
Darek