Re: Baterie do komórek i zasilanie urz?dze?

Wg mnie to analogiami mówiąc wywaliłem bak i kurek od dystrybutowa

Nie. Kurek od dystrybutora zostal na miejscu.

Analogie moznaby rozwijac, ale nie ma sensu, bo jak mowisz, nie znasz budowy samochodu, tak, jak nie znasz budowy urzadzenia, ktore probujesz w ten sposob odpalic, wiec przyklad zle wybrany. Gorzej pasujaca analogia, ale moze bardziej zrozumiala: probujesz wziac prysznic w studni. Niby wody pod dostatkiem, ale sama do ciebie nie przyjdzie.

Przeczytaj pozostale posty w watku, koledzy juz napisali, dlaczego.

Reply to
Marek Lewandowski

Analogie jak dla mnie (nie ja zacząłem)

bateria - bak zasilacz - dystrybutor kabelek zasilacza - wąż dystrybutora układy do zasilenia - silnik (wcześniej pompa w baku).

wg mnie nawet moja baaardzo pobieżna znajomosc budowy samochodu okazała sie w miarę poprawna.

wracając jednak do urządzenia elektronicznego rozumiem że chodzi o to że jest sobie procesor który steruje tym czy napięcia ze styku zasilania jest podawane na baterię i ją ładuje (a równooegle wisi elektronika urządzenia) czy robi wcześniej przerwę i napięcie ze złacza zasilania nie jest podawane na baterię a co za tym idzie nie zasilana jest moja zabawka. A że procesor zasilany jest z baterii to jak jej nie ma to i nie ma ładowania. Tylko że taki opis dotyczył telefonów Siemensa i nie było informacji że jest to tak realizowane w telefonach wiekszości producentów.

Co do nalogii ze studnią - to ona nic nie wyjaśnia - jak jestem w studni to nie musze brać prysznica, mogę się wykapać. Chyba że chodziło o wodę ze studnii...

darek

Reply to
Darek