Re: 100Hz w LCD

Czy to oznaczałoby że jak sobie kupię monitor do peceta z matrycą

> 8ms to muszę kartę video ustawić w tryb odświeżania 120Hz? > A jeśli tak, to dlaczego system operacyjny, komunikując się cyfrowo > z monitorem dostaje poprawną rozdzielczość maksymalną (dla > mojego Samsunga jest to 1400x1050) i przy okazji optymalną > częstotliwość ramki i jest nią 60Hz? Czy monitor nie powinien > od peceta dostać tych 120Hz dających czas odświeżania 8.3ms?

bo DVI ma na single link 3.96 Gbit/s? bo te 8ms to są liczone dla skoku czarne-białe, a gray-to-gray jest dłuższy, więc nie ma o co kopii kruszyć? bo te 8ms to napisał marketing, a dane do zaleceń - inżynierka?

tak typuję, bo teoretycznie powinno się dać pojechać na 120Hz, choć niekoniecznie bym to "zalecał" - zysk niewielki, a potrzeba obu linków DVI, czyli dual-head z jednego portu odpada. BTW: da się ten monitor pogonić na 120Hz po DVI, czy w ogóle nie jest to możliwe?

Marek

Reply to
Marek Lewandowski