Odp: pomóżcie bo zgłupiałem :-)

.. pewnie zapomniano dorysować :)

.. TL082 ma zasilanie (-) na pinie 4, a (+) na pinie 8

.. wyprowadzenia 7815 różnią się od 7915 !

Pozdro.. Rycho

Reply to
Rycho

Użytkownik "Rycho" snipped-for-privacy@wp.pl.NoSPAM> napisał w wiadomości news:bk2df0$1gj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

to jestem w stanie wybaczyć - ale nie jestem w stanie wybaczyć podłączenia zasilania do IC2

tak też myślałem - zdziwiło mnie tylko że wg schematu układ IC2 ma odwrotnie

i w takim razie czy na wszystkie te elementy dać to samo zasilanie? i dlaczego zastosowano tam 3 układy skoro wystarczą 2 ? 2 elementy są w ogóle nie używane - to jest cała kość :-) (czyżby chodziło że tak się lepiej układa na płytce ?)

Reply to
nuclear