Re: 100Hz w LCD

Nie w tym sensie. Padre zarzuca brak wiedzy, ale sam przedstawia

> przykład który nie ma sie nijak do LCD bo _PO CO_ w LCD zaciemniać obraz > pomiedzy klatkami?

No ja wiem, ale chodzi mi jedynie o czas reakcji matrycy i jak się ma do 100Hz. Rzeczywiście w starszych TV LCD było widać smużenie.

O przeplocie właśnie sobie doczytałem i jak widać, wielu rzeczy jeszcze nie wiem :) Nie byłem świadomy tego problemu.

Reply to
Jan Górski

Wielu "specjalistów" z sąsiedniej grupy telewizyjnej nie jest po dzisiejszy dzień tego świadoma. Co gorsza wiedza o tym czy nadają w i czy p zaczyna nie mieć znaczenia, bo telewizory potrafią interpolować pomiedzy ramkami i problemy z i->p przestają byc widoczne.

Reply to
Sebastian Biały