RDS

Jak to cholerstwo dziala ?

Tzn rozumiem ze dane sa transmitowane, ale mam zaprogramowana stacje w radiu, tzn mysle ze czestotliwosc, jade gdzies w Polske, pstrykam radio ... i odbiera tę stacje. Ale przeciez na innej czestotliwosci. Skad wie na jakiej ?

Tam moze druga glowica jest do przeszukiwania pasma ?

O ile kojarze to schemat jest taki sygnał słabnie poniżej założonago poziomu, odbiornik zaczyna szukać stacji z tym samym "identyfikatorem"

W przypadku włączenia i braku sygnału, taki sam schemat.

W.

Jakos tak to musi dzialac, tylko szybkosc mnie zadziwia, bo u mnie momentalnie przelacza.

Wiki podaje, ze jest AF (alternative frequencies list)

Tylko ciekaw jestem - lista wszystkich nadajnikow danej stacji, czy kazdy nadajnik podaje tylko sasiednie.

Ale to by tez wolno dzialalo, jakbym zmienil program.

IMO - skanuje caly czas. Ale to znow wymaga pamieci do zapamietania danych ...

Cezar