pytanie raczej na TG

hej

czy możecie polecić jakiegoś sprawdzonego naprawiacza TV marki unimor w warszawie?? bo mi się trochę spalił - a ci "fachoffcy" z książki telefonicznej to raczej odpadają już podczas wstępnych rozmów (albo ja mam takie "szczęście")

Reply to
p0li

ale tylko oni zostali na rynku...

Reply to
bezrobotny

O->Dnia 2005-01-29 17:47:16 niejaki bezrobotny napisał:

tiaa :/ niestety żaden nie chce zarobić (przyjechać do klienta) wszyscy chcą żeby im 40kg tv przywieźć i położyć na biurku a ja teraz mam 2 tygodnie w plecy (zapalenie płuc) żony raczej z tv nie wyślę - raczej by go nie podniosła biedaczka i chyba się skończy na kupnie nowego albo używanej plazmy :/

Reply to
p0li

Użytkownik p0li napisał:

To fenomen bezrobocia "po polsku".

Jeśli masz na używaną plazmę to w naprawę Unimora się nie baw. Ale używanej plazmy też nie polecam bo prądu żre mnóstwo a czas życia wyświetlacza jest stosunkowo krótki. Duży i niedrogo to CRT a dla zamożniejszych LCD. Jeszcze wersja dla robiących karierę (czytaj - wracających do domu z pracy po zmroku;)) - fajny może być rzutnik.

Reply to
A.Grodecki

O->Dnia 2005-01-29 20:32:29 niejaki A.Grodecki napisał:

no właśnie dlatego waham się w to pakować - z forsą jest tak sobie, unimora jak naprawię to chociaż pochodzi na tyle że coś sensownego będzie na rynku

- tzn - tańsze, ekonomiczniejsze i żywotniejsze plazmy/lcd/czy co tam jeszcze wykombinują

w CRT nie chciałem się już pakować - telewizor kupuje się na ~10 lat - wolałbym już oglądać cos dużego i płaskiego LCD jest jeszcze za drogi (sporo droższy od plazm)

za mało miejsca, za dużo problemów, za drogo

Reply to
p0li