pw

czy politechnika warszawska tak cienko przędzie, że aż musiała wywiesić wielką reklamę na rivierze?

a może to takie symboliczne poparcie dla ideałów donalda tuska/eu?

co tam ciekawego obecnie na politechnice warszawskiej? Ktoś coś wie?

pogadajmy...

w systemie siła 'PO/EU snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

Reklamy wiszą na Rivierze od prawie 10 lat.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

W dniu 2016-11-05 o 17:51, Grzegorz Niemirowski pisze:

ale w jakim celu?

to tak jak tusk wypowiada się na fejsbuku... budzi to we mnie, jego fanie, pewien niesmak...

P.S. i tak niedługo zasrają nam mózgi reklamami bez żadnych fizycznych realizacji...

w systemie siła 'PO/EU snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

No przecież nie badań naukowych.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

W dniu 05.11.2016 o 17:26, w systemie siła 'PO/EU pisze:

Czy ktoś z PW strasznie cię skrzywdził? Zły dotyk podobno boli całe życie :(

Reply to
Mario

Pan Mario pyta:

Tusk i Gronkiewicz. To oczywiste, że Tusk i Gronkiewicz są z PW. I krzywdzą.

zawsze będzie mnie to zastanawiało co by było gdybym zamiast pw wybrał wojsko polskie...

Ktoś tu był w wojsku? czy tam dalej rządzą psychopaci z pw?

Jest nowa formacja, tym razem zamiast psychopatów rzadzi schizofrenik i mitoman. Możesz się tam odnaleźć.

Reply to
Sebastian Biały

co ty pierdolisz, formacja może i nowa, ale eksperci...

ogólnie to tego nie czaję PiS przejął władzę i co... boi się rosyjskich agentów w wojsku polskim?

w systemie siła 'PO/EU pisze:

Zrobiliby tam z ciebie prawdziwego mężczyznę a nie takiego pizdusia co to guglać samodzielnie nie potrafi.

Reply to
AlexY

ooo ideał po/eu...

a słyszeliście, że młode elity po/eu radykałowie po kształtują przy użyciu arduino? ostro próbują upierdolić tych co potrafią coś sklecić, przekazując hardware do zaufanych przyjaciół z zagranicy...

W dniu 06.11.2016 o 12:23, w systemie siła 'PO/EU pisze:

Oj, żałuj, że nie wybrałeś - szczególnie jeśli mogłeś to zrobić w komunie.

Mój pierwszy szef kompani dostawał furii, jeżeli usłyszał o papierze toaletowym (działało to na niego, jak na ciebie eurokołchoz). Gdy już się trochę uspokoił, tłumaczył, że na froncie żołnierze podcierają się trawą, albo liśćmi, a my mamy przecież komfortowego-papierowego "Żołnierza Wolności".

Drugi szef (w mniejszej jednostce) polował na cywilne majtki (takie tuski i gronkiewicze). Gdy jakieś znalazł, rewidując szafki i materace, spalał je w kotłowni przy całej załodze.

Żałuj.

Reply to
test

opowiadali mi kumple z policji jak "w modelu" wyglądało ugoszczenie w siedlcach papieża polaka... koledzy mandziejewicza nawieszali na linii telefonicznej papieża tyle pluskw, że jak papież odłożył słuchawkę, to rozmowa się nie rozłączała no i był kwas...

sranie to bardzo ciekawy temat... mówili mi, że zomo ormo czy mo jak to się tam nazywało miało taki namiot do srania, a w nim dwie poziome rury, jedna przy kostkach druga przy kolanach... nieco dalej był wykop nazywany rów kloaczny, no i pretendent zapierał się nogami i robił swoje... na końcu szukał w pobliżu trawy, żeby jakoś to normalnie zakończyć...

cyrki, cyrki, na szczęście dzięki tymczasowemu obaleniu po, na razie nam to nie grozi... nie wiem czy niedługo eu nie wróci do starych sprawdzonych sposobów i pomysłów...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

w przestrzeni TZAiR pojawili się elektroda's modero-machers... w skrajnym rzucaniu dupami wysrali, żeby wszelkimi sposobami jebać "niełuków"...

zapraszam do dyskusji o ideałach elektroda's modero-machers...

najciekawsze wypowiedzi umieszczę na mojej stronie, chyba, że Ktoś będzie chciał mnie zaszczycić samodzielnym dopisaniem.

P.S. zajrzałem do regulaminu, wszystko wyjaśnia, piszą, że to dzieło dobrego wujka zza miedzy... nic dziwnego, ze takie słuszne poglądy...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

myślę,że to początek nowego etapu egzystencji grupy pl.misc.elektronika... wieści zza grobu...

ciekawostka, okazało się, że liderzy popis/eu włączyli elektrodas moderators w proces edukacyjny młodych po-liderów... domyślam się, że chodzi o "nie wiesz jak coś zrobić, zajrzyj na elektrodę!!!"... będzie ostro, u mnie jak zawsze można się pośmiać...

elekrodas modero-machers wezwali do nie zdradzania za żadne skarby, najbardziej tajnej informacji w europie - ideałów wspólnoty europejskiej...

aczkolwiek jak Ktoś jakiś zna, to zapraszam do przedstawienia...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

Wyobraziłem sobie, jak się górna rura urywa.

Reply to
Adam Wysocki