przyszedł do mnie tester (2023 Update)

- daj bezpiecznik 25A

- zrobiłeś zwarcie?

- nie był już zepsuty

- masz dwa

- ale te są na 500v chcę na 600v

- ale to jest 24v i wyjscie izolowanej przetwornicy

- chcę na 600v

- na 600v są wyliczone idz do magazynu

- nie chce mi się iść wypisywać daj na 600v

- mi też się nie chce idz do magazynu

poszedłem na obiad, zakosił z rozdzielnicy

napięcie ma znaczenie :D

Reply to
PiteR

piątek, 14 października 2022 o 21:13:16 UTC+2 PiteR napisał(a):

Może na tramwaj potrzebował. Np. oświetlenie 13N - 3 zespoly po 5 plafonier z żarówkami na 127V. Skąd oni takie wzięli?

Reply to
Dawid Rutkowski

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

PiteR

W dniu 14.10.2022 o 21:14, PiteR pisze:

Przecież to proste.

500V x 25A to 12.500W 600V x 25A to 15.000W Czyli wincyj wytrzyma mocy :]
Reply to
LordBluzg®🇵🇱

sobota, 15 października 2022 o 16:07:33 UTC+2 PiteR napisał(a):

Fiu, 5 funtów sztuka, nic dziwnego że wyliczone. Ale ja pisałem o żarówkach z 13N. Skąd te 127V, i to stałego? Tramwaj USAński, licencja do Szwecji, stamtąd do Czechosłowacji, do PL pepiki nie chcieli sztuki nawet sprzedać, bo wiedzieli, że zajebią - i mieli rację, jak w końcu sprzedali to bez licencji wyprodukowano w Konstalu 838 sztuk. Chociaź tatra T1 lepsza wielokrotnie, ale co z tego, skoro większość export do ZSRR - nie dorobili się na tym "bratia cesi (niet awstrijcy)".

Reply to
Dawid Rutkowski

Zwracam uwagę, że tramwaje są zasilane napięciem 600V DC. Zapewne łatwiej było kupić żarówki na 120 (127V) łączone po 5 niż na 600V.

MJ

Reply to
Michał Jankowski

sobota, 15 października 2022 o 20:20:32 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

To jest jasne. Jasne nie jest, gdzie się używa 127V. Chyba że specjalizowane żarówki do PCC (taki USAński tramwaj, pierwszy szybkobieżny, jego pewnego rodzaju kopią są trzynastki i 105-tki) - no bo amerykańskie na 110V chyba... Zresztą - uklad niskiego napięcia (postep, w N-kach nie było - hmm, ciekawe jakie tam byly zarówki) miał być na "normalne" 24V, ale nie potrafili skopiować aparatury, i trza było z Belgii kupić taka na 40V - i do dziś się musimy z tym bujać...

Reply to
Dawid Rutkowski

- urwałem nogę warystora

- urwałeś nogę warystora

- daj nowy

- nie mam wyszły

- daj wiem że masz schowane

- idź do magazynu

- nie chce mi się iść wypisywać daj

- idz do magazynu

zakosił z modułu na przerwie śniadaniowej

:)

Reply to
PiteR

W dniu 23.01.2023 o 22:25, PiteR pisze:

Przenieś się z GB do USA będziesz mógł chuja odstrzelić w obronie własnej :D

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

- chce ci pokazać foto Piotrze

- co tam?

- co tu widzisz?

- zamienione L z PE

- tak, możesz poprawić?

- nie

- nie?

- z którego moduł?

- 20 stycznia

- byłem na urlopie w Polsce :)

- aha :(

Reply to
PiteR

in <news:tqmui6$2ajp7$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl>

user LordBluzg®?? pisze tak:

Nie. Nie. To super gość. Czasem jak coś powie to można boki zrywać. Droczymy się z testerami ale zawsze im pomagamy. Najśmieszniejszy team w zakładzie. Trzech pakistańczyków około 65 lat. Takie aparaty że hej.

Reply to
PiteR

W dniu 23.01.2023 o 22:48, PiteR pisze:

Dziadersi bywają fajni ale nie w Polsce. To domena PiSu :D

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

in <news:XnsAF30CDE17B58EPanElektronik@127.0.0.1>

user PiteR pisze tak:

Czy folia pomiędzy ameliniowy radiator i ameliniową pcb ma sens? Mam tak w dokumentacji to daję folię ale po co to?

Śruby szt 8 i tak przenoszą masę na pcb.

Reply to
PiteR

Przyszedł do mnie tester

na 4 godziny (bo nie miał co robić). Kiero mu kazał montować wentylatory do radiatorów.

Zamontował wszystkie tak, że zamiast dmuchać ciągneły :) Na szczęście nie na nity zrywalne.

Reply to
PiteR