już nie istnieje ?

Witam Coś przespałem, świat tak szybko idzie do przodu? Jakoś na początku roku (niech będzie że w lutym) robiłem sobie zabawkę na atmega 32 w smd kupując go bez problemu na aledrogo tak chyba 12-15 pln+wysyłka. Teraz w ogóle takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny uProcesorek.

Pozdrawim MArek

Reply to
ToTylkoJa

Na to wygląda

Nawet nie ma terminu dostawy. Dlatego ja od jakiegoś czasu piszę w sposób możliwie przenośny. Ma pliku głównym nie ma żadnych instrukcji specyficznych dla procesora (czyste C) a w osobnym pliku hardware.c (i .h) są prawie wyłącznie zabawy portami. W pliku głównym używam makr typu wlacz_timer, zeruj_port_wyjscia itp. Nieco upierdliwe, ale potem biore podobny procek, pare godzin i dziala.

Reply to
Patryk

Atmega32-16AU został chyba zastąpiony przez Atmega32A-AU

Paweł

Reply to
pawel

Użytkownik "ToTylkoJa" snipped-for-privacy@nie.chce.tego.poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0uqvj$kpo$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Witam, Temat już był poruszany wcześniej. Braki podobno zwiazane ze złym przewidywaniem zapotrzebowania w czasie kryzysu, który skończył się szybciej niż myślano i teraz trzeba nadrobić braki w produkcji. Ktoś wspominał że kilka miesięcy jeszcze trzeba poczekać na unormowanie się rynku.

Gejzero.

Reply to
Gejzero

ToTylkoJa donosi :

Oczywiście jeśli się tylko nie chwalą...

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

W dniu 2010-07-06 12:14 Sławomir Szczyrba napisał(a):

Wygląda na to że zrobili zapasy: "Stan w magazynie *: 13661"

Ale uwaga - to jest wersja "A" więc wymaga przejrzenia PDFa co się zmieniło i ew. zmian w sofcie.

Reply to
Adam Dybkowski

ostatnio kupowałem więc mają

Pozdrawiam Tomek W