Przeprogramować ATMega16

Witam niestety ustawiłem CKSEL0 w nowym Mega 16 i teraz nie mogę nic zrobić, czy ktoś ma programtor rónoległy aby to przerobić na SPI Albo jak to odblokować abym mogł dalej z tym układem pracować (programować ). ?

Dzięki Tomek

Reply to
TomZor

Użytkownik "TomZor" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:chp3ok$9i4$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

wymontuj kwarc, podaj zewnetrzny sygnal zegara na XTAL1 (z obojetne jakiego generatora) podlacz programator ISP i przestaw bity konfiguracji zegara w procku na prawidlowe, niepotrzebujesz do tego rownoleglego programatora.

K.

Użytkownik "Krzysztof Gawryś" <profrook_TO_USUN snipped-for-privacy@o2.pl napisał:

Nie trzeba wymontowywać kwarcu. Niedawno pytałem na grupie o to samo, wystarczy przejrzeć archiwum.

Darek Żołna

Reply to
Dariusz Zolna