Protel - zmiana des

Witam

Mam następujący problem z Protelem 1.0: Narysowałem blok urządzenia i nadałem elementom designatory np. R204, C206, U201 itp., blok skopiowałem i chciałbym, korzystając z dialogu edycji właściwości zmienić designatory wszystkich elementów w tym nowym bloku, tak żeby różniły się o jedną cyfrę, wynikającą po prostu z numeracji elementów w tym bloku (np. z 2 na 6) (czyli w podanym powyżej przykładzie, powinn zmienić się na R604, C606, U601). Jak to zrobić ?

Zaznaczam oczywiście tylko elementy z tego nowego bloku, wybieram w dialogu zmiany match by -> selection - same i na dole change all matched. Problem jest z polami wildcards i change from-to. Normalnie w wildcards jest gwiazka, a w change from-to nawiasy klamrowe: {}

Próbowałem m.in. takich kombinacji: Wildcards Change from-to * ?6?? ???? ?6?? * {?6*} * {????-?6???}

I podobnych. Za żadnym razem nie otrzymałem potrzebnego efektu, jak wpisałem w nawiasach klamrowych to nic nie zmieniało, a jak bez to zmieniało wsystkie designatory na "?6??" - czyżby znak zapytania nie był traktowany jako znak specjalny ?

W manualu nie ma ani słowa o tym jak to zrobić, w archiwum pme też nie :-(

Reply to
BLE_Maciek