pro?ba

Witam! Od razu przepraszam, że mój post nie wiąże się z tematyką grupy. Piszę tutaj, gdyż wiem, że grupę tę odwiedza sporo mężczyzn a na takiej grupie mi najbardziej zależy. Mam nadzieje, że wybaczycie off topic. Muszę przebadac baaaardzo dużo osób i szukam wszedzie w realu i w sieci.

Piszę pracę mgr na temat wpływu rozwoju psychoseksualnego na funkcjonowanie w związakach i chciałam poprosić Państwa o pomoc w przeprowadzeniu badań. Polegałoby to na wypełnieniu anonimowo ankiety. Zabiera to jakieś 20 min. Niestety nie mogę za to zapłacić :( Moge jedynie przesłac z powrotem inf. zwrotne, jesli ktoś by tego sobie życzył. Jesli ktoś zgodziłby się wziąc udział w badaniu, to kwestionariusze pobrać można ze strony:

Pozdrawiam i przepraszam za post nie związany z tematyką grupy. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Uprzejmie proszę o pomoc. Agnieszka

Reply to
Guniek

Zastanawiam się, czy ktoś nie powinien był zapytać mnie czy mam skończone 18 lat zanim podał linka... Ale może się czepiam...

Użytkownik "Guniek" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@j33g2000cwa.googlegroups.com... Witam! Od razu przepraszam, że mój post nie wiąże się z tematyką grupy. Piszę tutaj, gdyż wiem, że grupę tę odwiedza sporo mężczyzn a na takiej grupie mi najbardziej zależy. Mam nadzieje, że wybaczycie off topic. Muszę przebadac baaaardzo dużo osób i szukam wszedzie w realu i w sieci.

[...]

Grodo

Grodo napisał(a):

No to ja się czepnę:

  1. Cytujesz cały tekst w dodatku będący spamem, po to aby dopisać jedno zdanie.
  2. Nie wyróżniasz cytowanego tekstu.
  3. Odpisujesz nad cytowanym tekstem.
  4. Nie masz definicji charsetu w nagłówkach.
Reply to
Mariusz Dybiec

ja Cie moge zbluzgac

Reply to