prądu na płytce za pomocą hallotr

Na takie cele zamawia się eKartę w mBanku i ładuje kartę kwotą tylko na jedną transakcję. W razie próby wyłudzenia zastrzega się kartę i wyrabia nową. Ale - ze względu na opłaty - ma to sens tylko w przypadku przeprowadzania wielu transakcji :(

ACS712 jest też na DealExtreme:

tu już można płacić PayPalem :) Ale trochę drożej.

W dniu 2015-03-09 o 14:27, Dupek Żołędas pisze:

No jest i co z tego ? To nie znalezienie tego układu jest problemem tylko jego użycie.

Reply to
ww

Jest. Ale za granicą też nie jest tanio:

W momencie, gdy staje się ważne bezpieczeństwo i/lub dokładność, to nawet z Chińczykami daje się wygrać. Feryster najlepszym przykładem.

A jaki masz problem z użyciem?

W dniu 09-03-15 o 14:36, ww pisze:

No sorry Winnetou... Myślisz, że można w cenie dostać Chińczyka , który dojedzie i nauczy ..:-) ?

Reply to
Dupek Żołędas

To chyba było 25 zł rocznie. Dla układu za 2$ się nie opłaca ale ja osobiście kupuje dużo rzeczy w tamtych rejonach. A bywało, że na aliexpress niektóre przedmioty były o 20$ tańsze.

Ale ja już kupiłem na allegro i na razie więcej mi nie potrzeba.

Reply to
ww

Nie wiem czy to układ jakiego szukam. Nawet jeśli coś zmierzę to nie wiem jak ocenić czy to co zmierzyłem ma sens. Mam ogólny problem z wszystkim.

Reply to
ww

W dniu 09.03.2015 o 12:40, RoMan Mandziejewicz pisze:

Ja kupowałem w Polsce i płaciłem nieco ponad 10zł/szt. za około 100 szt.

BTW układy ACS z są bardzo czułe na zewnętrzne pola magnetyczne. Ja mam w dwóch projektach układ pomiaru prądu zaraz obok przekaźnika z cewką DC i wysterowanie tej cewki powoduje wzrost wskazania prądu o około 0.5A. Nie jest to składowa stała, którą wycinam.

Pozdrawiam,

Reply to
Michał

Am 09.03.2015 um 14:27 schrieb RoMan Mandziejewicz:

Niekoniecznie. Już parę razy miałem coś takiego. Układy u naszych dystrybutorów były 2x droższe przy zakupie pełnych opakowań (1000-3000sztuk), niż detal w aliexpresie. Dlatego piszę, by sprawdzić, w szczególności, że chodzi o jedną sztukę. Sądzę, że za cenę jednego piwa w knajpie się opłaci.

Waldek

Reply to
Waldemar

Mowa o detalu a nie małym hurcie. Na dokładkę 10PLN to nadal więcej od $2 i to nie licząc PCB, kondensatorów i złącza ARK.

Czyli trzeba ekranować :(

Doprawdy?

A ja - ponieważ w swoim życiu widziałem zbyt wiele chińskich podróbek

- namawiam do ostrożności. Wstrzymywać się przez miesiąc licząc na to, że Chińczyk przypadkowo przyśle coś sensownego?

eKarta w BZWBK kosztuje bodajże 4,99. Ważna chyba 2 lata. Opłaty za prowadzenie żadne. Jedynie jakieś opłaty gdybyś chciał pieniądze z karty przelać na inne konto.

Reply to
Mario

W dniu 2015-03-09 o 14:48, ww pisze:

To może daj zarobić komuś kto nie ma takich problemów ;)

Reply to
janusz_k

Oczywiście, zmieniają lekko napis i sprzedają jako zamiennik, w końcu oba pochodzą z tej samej lini produkcyjnej, rano lecą oryginalne a po południu odpowiedniki dla swoich, zauważ że tych kości nie da się kupić normalnie u nich, tylko jako moduły.

Reply to
janusz_k

W dniu 09.03.2015 o 16:11, RoMan Mandziejewicz pisze:

Ja tylko piszę, com sam doświadczył.

Próbowałem ekranować giętkim ferrytem WE-FSFS, ale nie było dużej poprawy. W kolejnych projektach trzeba kłaść z dala od źródeł pola magnetycznego. Cały problem jest w tym, że są to elementy z otwartym układem magnetycznym. "Zawijas" na ażurze robi za pół zwoju, na to jest przyklejony hallotron. Nie ma tam nawet kawałka magnetowodu. Znajomy, który stosował ACS w układach prądu stałego całkowicie się z niego wycofał, bo w pomiarze przeszkadzało mu też pole magnetyczne ziemskie.

Pozdrawiam,

Reply to
Michał

Ale cena przy 100 sztukach jest inna i jest to oczywiste.

Dobrze wiedzieć.

W dniu 09.03.2015 19:15, janusz_k pisze:

Odpada. Nie zmieściłby się w budżecie wynoszącym 10 zł :)

Reply to
Mario

On zdaje sie chce tylko wydac maks 10zł :-))))))))))))

Reply to
Pszemol

W dniu 2015-03-09 o 20:51, Michał pisze:

Do czego w takim razie są te układy skoro wszystko im przeszkadza ?

Reply to
ww

W dniu 2015-03-10 o 00:41, Pszemol pisze:

Dokładnie. A najlepiej mniej.

Reply to
ww