[Praca] montaż SMD i nie tylko...

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że specjalnie nie podaję w ogłoszeniu nazwy firmy oraz nie wysyłam email'a z konta firmowego, ponieważ nie zależy mi na rozgłosie, firma istnieje na rynku od kilku lat, ma się nieźle i nie zrobiła nikogo w balona ( i ma swoją nie zaspamowaną jeszcze domenę :). Nie podaję również proponowanego przez nas wynagrodzenia (mogę jednak zagwarantować, że będzie zależne od posiadanych umiejętności i napewno nie będzie to "najniższa krajowa" spotykana zwykle przy pracy "na montażu", lecz odpowiednia kasa za dobrą pracę). Szczegóły podam oczywiście osobom zainteresowanym na priv. Praca w pełnym wymiarze godzin, na początku jak to zwykle bywa -

- na okres próbny, poźniej umowa o pracę. Praca w siedzibie firmy w Gdyni (ul. Hutnicza 3 - budynek Radmoru) od 8 do 16.

Konkrety: Poszukuję osoby z Gdyni lub okolic głównie do ręcznego montażu produkowanych przez nas urządzeń elektronicznych. Sa to niewielkie serie niewielkich specjalizowanych urządzeń wykonanych w technologi SMD. Wymagana jest więc przede wszystkim umiejętność poprawnego i w miarę szybkiego lutowania elementów SMD (np. QFP64, TSOP28, RC 0603 /0402) oraz zdolności manualne pozwalające czasem np. coś wyrzeźbić w plastikowej obudowie. Dodatkowe umiejętności, które byłyby dla nas przydatne, choć nie konieczne, to znajomość zagadnień związanych z techniką radiową lub mikroprocesorową. Nie oczekujemy, że zatrudniona osoba będzie miała wykształcenie kierunkowe. Preferujemy osoby z praktyczną znajomościa wyżej wymienionych zagadnień.

Zainteresowanych proszę o przesyłanie swojego CV (najlepiej ze zdjęciem) lub po prostu opisu swojego dotychczasowego doświadczenia i umiejętności na adres snipped-for-privacy@tlen.pl lub na GG 2147096 . Zasrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

tel. 0 513 123 308

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Fabryka

U?ytkownik "Fabryka" snipped-for-privacy@o2.pl napisa? w wiadomo?ci news:ei4flm$6n2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

macie jaki? manipulator czy wszystko manualnie ?

Reply to
blur

Użytkownik "blur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ei4lj4$1oq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

news:ei4flm$6n2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

W naszym przypadku manipulator zdaje się nie być koniecznością. Przykłady obudów SMD, które podałem to raczej nadrobniejszy raster jaki występuje w naszych produktach, a maksymalna ilość elementów na płytkach to ok. 50szt. (w tym może 20% to typowe elementy RC). Jak narazie nasi ludzie bez problemu radzą sobie z montażem na pomocą "pięćsety" i jeśli ilości montowanych płytek nie zmienią się drastycznie to nie planujemy montażu "półautomatycznego".

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Fabryka

ja pracowalem w Techno-Service na dziale SMD , i siedzialem na montazu recznym jak maszyna nie mogla klasc elementow lutowanie reczne tez sie przerabialo

ale jest problem bo od lutego mnie juz w polsce nie bedzie :(

Reply to
MuNiO

Użytkownik "Fabryka" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ei4m5i$v1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nawet jak manipulator nie jest koniecznością to może być uzasadniony ekonomicznie. Przynajmniej tak uznaliśmy jakieś 10 lat temu i zamiast zatrudniać drugą osobę do montażu kupiliśmy po prostu taki manipulator. Moim zdaniem zwiększa on wydajność tak ze 4 razy. Nie mam kontaktu bezpośrednio z produkcją, ale szacowałbym ułożenie jednego opornika (włącznie z czasem potrzebnym na ręczne nałożenie pasty na jego końcówki) na ok. 2.5s. Lutowanie ręczne wraz z wyszukaniem odpowiedniej szufladki, wyszukaniem miejsca na płytce bym szacował na 10s/opornik. Półautomat załatwiając problem wyszukiwania szufladek i miejsca na płytce obniża też ryzyko popełnienia błędu.

Na pewno tamten zakup nam się zwrócił, a wtedy cena takiego urządzenia pewnie była wyższa niż teraz, a płaca pewnie niższa. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

nie wiem po co napisales tego posta? mamy Ci wspolczuc ze sie wyprowadzasz? a moze chciales sie pochwalic:P?

Reply to
karlos

Użytkownik "karlos" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:ei4vja$h4l$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

a po co Ty napisales ?

Reply to
MuNiO

0402 ?? Przeciez to tortura lutowac to ręcznie ... serio zastanówcie sie nad manipulatorem jezeli to małe serie .

Mariusz

Reply to
Mariusz Bukowski

moze po to zeby inni (jezeli przeczytaja) nie wrzucali w przyszlosci swoich westchnien i zali na grupe, ktora tylko zasmiecaja

Reply to
karlos

Pominę stronę merytoryczną tego co napisaleś a zajmę sie drobiazgami. Bo to zawsze drobiazgi mają największy wpływ na wyniki. Chcesz żeby przysłał CV ze zdjęciem. A jak będzie brzydki i z odstającymi uszami a na dodatek zgłosi się tylko jeden i będzie potrafił co chcecie to go nie przyjmiecie? Po ch ta informacja o zdjęciu. Piszesz że zarobki dobre. Dobre to ile? Zaprzyjaźniona firma szuka murarzy. To tacy ludkowie co cegły ukladają. Mają problem bo za trzy tysiące nie mogą znaleźć ukladaczy cegieł. To ile chcecie dać takiemu co potrafi więcej niż murarz?. Teraz o pracownika trudno. Jak mnie proponowali pracę to chcialem żeby pensja była pięcio cyfrowa. Stanęło na prawie pięciocyfrowej, samochodzie firmowym i takim pakiecie socjalnym że nawet nie myślalem że coś takiego może istnieć. A Ty walisz że więcej niż najniższa krajowa. Ogólnie żal dupę ściska jak się czyta takie ogłoszenia. Tomek

Reply to
Tomek

Witam,

Dnia 31.10.06 (wtorek), 'Tomek' napisał(a):

Piszesz poważnie?! Jestem ciekaw, gdzie chcą tyle dać układaczowi cegieł (dla mnie układacz cegieł to układacz cegieł, a nie ktoś, kto w jakiś tam sposób nadzoruje budowę np. domu) i dlaczego nie ma chętnych...

Uważasz, że lutowanie elementów SMD to coś więcej niż umiejętności murarza?

I za taką kwotę lutujesz elementy na produkcji?

Nie wiem, czy szpanujesz tutaj pensją, czy nie, ale jak dla mnie nie każdy tyle zarabia (w Polsce). Kiedyś ktoś pytał o przykładowe pensje inżyniera w Polsce i oczywiście kwoty żadne nie padły...

Reply to
Dykus

Piszę zupelnie powaznie. Za trzy tysiące ciezko zatrudnić wykwalifikowanego murarza. To nie ja chcę coś komuś dać. Ale z ogłoszenia wynika ze potrzebują kogoś więcej niż ukladacza elementów. Odkad nie jestem rzemieślnikiem tylko pracownikiem najemnym muszę patrzeć na zarobki inaczej. Moje mi odpowiadają, chociaż chciałbym zarabiać więcej. Za więcej niż minimalna krajowa to sobie można zatrudnić konserwatora powierzchni poziomych i pionowych i na dodatek za dużo od niego nie wymagać, a nie wykwalifikowanego pracownika. Nie szpanuję pensją. Tyle na moim stanowisku się należy. I nie za pracę a za odpowiedzialność. W firmie w której pracuję już się oduczyli szklem dupę obcierać. Już mają dosyć młodych, ambitnych, znających 10 językow i biegle obslugujących komputer ale nie potrafiących podejmowac decyzji. Srednia wieku na stanowiskach decyzyjnych jest w okolicach czterdziestki. Ja, jak sugerujesz, niczego nie ukladam i lutuję. Tomek

Reply to
Tomek