pilot

celowałbym w zawartość tej strony:

programujesz sobie pilota w takim module przekaźnika i koniec - funkcjonalność zależy tylko od niego. masz tam zestawy pilot + x modułów przekaźnika. 433 zwykle ma dość zacne zasięgi działania - o to bym się raczej nie martwił (no chyba, że odbiornik wsadzisz do metalowego pudełka. Ale jak wywalisz kikucik na zewnątrz (antenę) to będzie grać.

Reply to
sirapacz

W dniu 12.05.2017 o 20:36, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Znaczy się kozy?

Reply to
Mario

W dniu 12.05.2017 o 18:28, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Powiedz jak ci się udało kiedyś (ku naszemu nieszczęściu) opanować pisanie postów na newsy? Przecież to był dla ciebie nie lada wysiłek umysłowy.

Reply to
Mario

chyba powinieneś wiedzieć z doświadczenia... zacząłem kopiować...

Reply to
nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU

co się mnie pytasz? ja nie ogarniam ideałów wolej wspólnej europy, zapytaj liderów popis/eu...