[OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpie

Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rp670u$t4r$ snipped-for-privacy@dont-email.me... W dniu 18.11.2020 o 22:43, LordBluzg® pisze:

Bardzo slabawe. Ot, tyle, zeby sobie wieczorem TV poogladac.

6W mam kibelku - tam sie sprawdza ...

W dniu 19.11.2020 o 17:37, SW3 pisze:

Można chodzić z latarką :D Zawsze się dziwiłem minimalistom :) Jeśli mam możliwość niewielkim kosztem, to sobie realizuję. Zgodzę się, że świetliki (takie robaki) to dla wielu dobre rozwiązanie ale nie dla mnie, jeśli nakład pracy jest równy czy mniejszy, wybieram bardziej wygodne ( w tym przypadku więcej światła). Podobnie z nagłośnieniem czy ekranem, gdzie w domu tworzymy sobie namiastkę kina czy teatru, czy sceny muzycznej. Wybieram rozwiązania najbardziej odpowiadające rzeczywistości, bo mogę :)

Reply to
LordBluzg®

Ja twierdzę, że można. Może to być przez kogoś na przykład zabronione, ale można. Jacek

Reply to
Jacek

To przestrzeń rozwiązań zabronionych.

Reply to
heby

W dniu 2020-11-17 o 08:36, heby pisze:

Czasami na *nie chce/nie może* sprawnie działa perspektywa pożaru, zniszczenia sprzętu, porażenia prądem lub t.p. Do rozmowy w takim temacie trzeba się solidnie przygotować, argumenty muszą być realne.

Reply to
PeJot