[OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpie

Szacun za diagnozę, a ja wiedziałem co robię, chociaż cytat "œwiecie" zawiera coś przed literką "w" i nie jest to spacja :D

ale...

Reply to
LordBluzg®

Trzeba jeszcze przekonać żonę o słuszności. A tak lekko OT: świetna chińszczyzna

najlepsza lampka ever na noc. Normalnie świeci sobie środek lampki ze 3 diodkami. Jak pir wykryje ruch to włącza się oświetlenie po obrysie lampki (ze 20-26 diodek) i mocniej oświetla podłogę.

możesz w ciągach komunikacyjnych włożyć do gniazdek i złote dzieło

Reply to
sirapacz

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fb430fd$0$524$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

A teraz kampania w TV leci ... less waste. Pozostaje pokazac "ale Ty wylacz ladowarke" :-)

A co to za lampka ? swietlowka ?

nie rozumiem - LED biora wiecej niz te wczesniejsze lampki ?

IMO - LED oszczedne sa ... tylko nie wiadomo czemu takie gorace, prawie jak zarowka zwykla :-)

sprawdzic czy czujka nie bierze wiecej niz LED :-)

Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@go2.pl w artykule <news:peydil4xa37v$. snipped-for-privacy@40tude.net pisze:

Wypadałoby podpowiedzieć, że właściwe jest UTF-8. Ten standard obowiązuje już dłużej niż połowa czasu istnienia polskiego Usenetu i jest domyślny w świeżo zainstalowanym Thunderbirdzie, więc po co było to psuć? A sygnaturki? Jeśli są w oddzielnych plikach tekstowych, trzeba je skonwertować.

Reply to
Andrzej P. Wozniak

W dniu 2020-11-17 o 22:14, yabba pisze:

Tym niemniej chyba żaden producent esów nie podaje czegoś takiego jak time live.

To mogę potwierdzić. Mechanika RCD jest zawodna.

Reply to
PeJot

A poza tym coś konkretnego w temacie ?

Reply to
PeJot

Dnia Wed, 18 Nov 2020 16:11:50 +0100, PeJot napisał(a):

W temacie już się wypowiedziałem, poszukaj. Wygląda mi na to że jesteś gościem alergiczne reagującym na domniemane naruszenie ego. No i kij ci w ucho, chcesz robić za głupka to rób. Tylko Lema mi szkoda że musi firmować takiego popaprańca. No i przed "?" nie stawia się spacji.

Reply to
Jacek Maciejewski

Ja bym to sprobowal przepuscic przez UPS-y takie biurkowe ale jesli najemca nic nie chce zmieniac w konfiguracji, a wlasciciel nie pozwala/ nie chce nic zmieniac w instalacji to czego ten najemca chce, cudu?

W dniu 18.11.2020 o 14:26, J.F. pisze: [...]

Tak były świetlówki ale bez spacji przed pytajnikiem. Takich świetlówek ze spacją przed pytajnikiem nie używałem jeszcze :)

Hmm, bo nie czytasz ze zrozumieniem. Skoro wspomniałem wcześniej o efekcie startu, to znaczy że poprzednie musiały być wyłączane, co powodowało mniejsze zużycie ale był większy nakład na kupno uszkodzonych.

LEDy świecą dłużej i nie mają tylu wyłączeń, bo świecą cały czas więc z powodu świecenia generują ogólnie minimalny większy koszt i nie potrzeba ich tak często wymieniać.

Bo się grzeją :) Powinieneś liznąć dlaczego w diodach LED wywoływanie efektu elektroluminescencji powoduje grzanie ale sprawność jest znacznie większa i nie porównuj tego do żarnikowych gdzie 90% energii idzie na ciepło :>

Nie, sprawdzone. Czujka wpierdala 50-80mA/12V

Reply to
LordBluzg®

Działającego biura w prestiżowej kamiennicy :D

Dostał propozycję przetestowania urządzenia do eliminacji udarów i zobaczymy co powie.

Jestem troche sceptyczny, głównie dlatego że komputery aż tak dużo nie ciągną i nie wiem co sieci w środku takiej puszki, a jak się całkime "nie załączy" albo coś? Dam znać czy coś pomogło jeśli coś stwierdzą, ale może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.

Reply to
heby

A mi wygląda na to że wbijasz kolejnego gwoździa do trumny usenetu.

Chociaż biorąc pod uwagę styl i poziom Twojej narracji wątpię abyś załapał w/w.

Reply to
PeJot

W dniu 2020-11-17 o 10:38, Piotr Gałka pisze:

Prawdopodobnie coś takiego jest już w zasilaczach PC. Mimo to superpozycja prądów rozruchu iluś tam PC potrafi wyzwolić S-a.

Jeśli ma być rozwiązanie bez jakichkolwiek ingerencji w zasilanie to pozostaje chyba tylko nie wyłączanie listew do których są podpięte PC.

Reply to
PeJot

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fb54177$0$560$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 18.11.2020 o 14:26, J.F. pisze: [...]

A swietlowek z pytajnikiem bez spacji uzywales ? Takich tez nie ma :-P

Pisales chyba o swieceniu na stale - tak to odebralem. Swietlowki malej mocy tez byly, choc nie az takie male jak sa LED. Choc te malutkiej mocy to chyba mniej wydajne.

Ale moze zwykle zarowki by sie sprawdzily .. jesli maja byc zapalane na 5 minut pare razy dziennie :-)

Skoro sa tak samo gorace, to na cieplo idzie tyle samo energii :-P

No dobra, nie moga byc az tak samo gorace, a moze sporo ciepla w postaci promieniowania IR.

ale to prawie 1W. z 1W LED takie nocne oswietlenie w miare dobre wyjdzie :-)

Jeśli mogę się wciąć w środek tak ekscytującej dyskusji, to chciałbym zauważyć, że będące jej przedmiotem zdanie najprawdopodobniej nie jest autorstwa Lema. OIMW nie ma go w żadnym piśmie ani zarejestrowanej wypowiedzi Autora.

Reply to
Artur Stachura

W środę, 18.11.2020 o 19:11, Artur Stachura napisał:

No i co. Otto von Bismarck też nie powiedział "Hundert Professoren und das Vaterland ist verloren", ale nawet w przypisywanych mu wypowiedziach starsze PeJoty nie wycinają niemieckich umlautów, jak polskie eś u Lema wycinane przez PeJota młodszego. Z braku laku, czyli wiedzy o ISO8859-2.

Reply to
collie

Żarówka w szereg, zwierana przekaźnikiem.

Reply to
Mirek

Druciarstwo nie wchodzi w grę :/

Reply to
heby

Żarówka jest PTC - bez sensu.

W dniu 18.11.2020 o 17:48, J.F. pisze: [...]

Są. W kształcie pytajnika i dobrze że nie ma tam miejsca na spację, bo bym nie mógł na nie patrzeć :/

Podobne do tego:

:)

1 watowy LED świeci raczej jak "trupia lampka cmentarzowa" i wymaga wielu punktów, żeby coś oświetlić (drogę) co razy ilość, wychodzi tyle samo co 1szt 5W LED, który oświetla znacznie lepiej.
Reply to
LordBluzg®

Nazywaj to sobie jak chcesz, ale działa. Miałem podobny przypadek - jakiś plac z latarniami led-owymi raptem z

300W znamionowej w sumie było. Wywalało zabezpieczenie przedlicznikowe 25A przy starcie. Zaproponowałem podobne rozwiązanie lub jako alternatywę opóźnione załączanie poszczególnych latarni (trzeba by dawać przekaźniki czasowe w latarniach, ale trudno). Nie przeszło. Elektrycy widocznie nie lubią "druciarstwa" i stwierdzili, że trzeba zwiększyć moc przyłączeniową.
Reply to
Mirek