Najjaśnieszke diody niebieskie LED

Co się obecnie produkuje najjaśniejszego wśród niebieskich? Najlepiej w obudowie metalowej, ale to już mniej ważne... Który producent jest obecnie liderem, wciąż Kingbright?

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Kaldachar

Dziekuję bardzo... nie miałem pojęcia, że taka świetna wyszukiwarka istnieje ;-) A tak szczerze: pytam się o diody rekordowo jasne i miałem nadzieję, że ktoś już zrobił niedawno research i oszczędzi mi czasu który spędze na przekopywanie się przez tony stron na google...

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl... [ciap]

he, he swoją drogą jak Cię meczą google to spróbuj może

wolę to bo przynajmniej posegreguje to co znajdzie a raz na jakiś czas znajdzie to czego w googlach nie było.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Widzisz - chodzi o to, że na tak zadane pytanie (jaka jest dziś najjaśniejsza) wyszukiwarka internetowa nie jest zbyt dobrym narzędziem... Co z tego że znajdę dziesięć LEDów z których np. najmocniejszy będzie miał 6 kandeli, skoro mogłem przeoczyć jakiś który daje 10 kandeli i się nie złapał... Dlatego pytam ludzi - o wyszukiwarkach conieco "słyszałem"...

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl... [ciap]

nie no jasne, nie musisz tłumaczyć bo to juz wynika z raz sformułowanego zdania w pierwszym poście.

nie wątpię

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

A kiedykolwiek byl ?

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

MOAB znasz ???

SP9LWH

PKP, ale co wy chcecie w ta wyszukiwarke wpisac, zeby znalezc odpowiedz na pytanie ?

Wpisanie "how to use google to find the brightness blue led" tez nie znajduje dobrej odpowiedzi :-(

Ale wpisanie +"super bright" +blue +led daje fajne wyniki i niezapominaj ze jest cos takiego jak "Linki sponsorowane"

Krzysiek

Nie, nie znałem tego, ale nie bardzo widzę sens... Przecież jeśli wyszukiwarka wyrzuca zbyt wiele stron to zawsze można dodać słowo kluczowe i powtórzyć szukanie. Weźmy ten przykład Matrixa z jego reklamy - chwali się jak to google znalazło dużo śmieci na hasło Matrix... Ale niech sobie powtórzy to samo z "Matrix Revolution" albo chociażby "matrix movie" - gołe google, bez tego "super hiper" pomocnika za 10zł wyszukało tą stronę i podało na tacy na pierwszym miejscu... Więc o co chodzi?

W moim przypadku, każdy producent LEDów chwali się, że to on produkuje "the brightest in the World"... Szukanie tej najjaśniejszej więc nie bardzo ma sens bo komu tu wierzyć? :-)

Reply to
Pszemol

he?

:-))) To Ci się udało...

p.s. jeśli już, to "the brightest" bo brightness to rzeczownik ;-)

Reply to
Pszemol

P.S. te '+' to chyba w googlach nic nie daja ?

Niestety - teraz co druga LED jest "super bright".

Te linki sa praktycznie bezuzyteczne w kwestii znalezienia najlepszych destepnych led.

Pieknie, k.... , pieknie :-)

Slusznie ! cos mi tam nie pasowalo ale widac zla pora byla.

No to na "the brightest blue led" google daje dosc sensowne odpowiedzi :-)