Na pewnego lolka, co na mnie szczeka

Hello,

Próżnoś repliki się spodziewał Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet pies cię jebał, bo to mezalians byłby dla psa.

by Julian Tuwim

Mendelejew przewidział istnienie wielu pierwiastków, Higgins istnienie pola, a Tuwim istnienie kretyna.

Reply to
Jawi

W dniu 2016-11-23 o 22:06, Jawi pisze:

Ja myślę że wszystkiemu jest winne jego imię. Był Karol Wielki, Karol który został Papieżem, Karol który został Popkiem, no i wreszcie Karol który został głupkiem. Wydaje się że on zdaje sobie z tego sprawę i chyba sprawia mu to radość. Ważne żeby w życiu robić to co się lubi :-)

Reply to
Robert Zemła

Gdybym miał oceniać to bym powiedział że:

  1. Misiek zawiódł się na PW gdyż nie nauczyli go elektroniki jak się spodziewał. Nie nauczyli pewnie 90% ludzi na roku.
  2. Misiek jest rozczarowany że zdobywanie wiedzy kosztuje tyle pracy.
  3. Misiek uważa że ktoś złośliwie chowa przed nim wiedze.
  4. Misiek oczekuje że ludzie będą pracować za niego.
  5. Misiek ma roszczeniowe podejście do życia rodem z PRL.

Na szczęście nie oceniam ludzi ale też nie pomagam komuś komu kto sra na wszystkich.

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu 25.11.2016 o 13:52, Adam Górski pisze:

Można by pomyśleć, ze zaliczasz Karola do 90% populacji. Ja bym go zaliczył do 1%.

Reply to
Mario

Posłuchaj wiadomości słusznych czy niesłusznych w telewizji , radiu , poczytaj gazety ( wcale nie twierdzę że tego nie robisz ). Świat jest pełen rozczarowanych ludzi. Kobiet nie wyglądających jak w magazynach, samochodów wcale nie tak niezawodnych jak są reklamowane, niespełnionych obietnic, krótkowzrocznych ludzi.

Jak można cenić telefon który jest majstersztykiem elektroniki a kosztuje złotówkę ? Jeżeli kosztuje złotówkę to pewnie jest banalny do zrobienia i każdy może bez wysiłku.

Więc dlaczego jest to tak kurewsko trudne ?

Dlaczego kończąc politechnikę nie jestem elektronikiem ? Why why why ?

Dlatego że nie da się iść na skróty. Dlatego że wiedza jest zwykle zdobywana wysiłkiem i pracą i nie wszystko jest dla każdego.

Dlaczego małpy nie latają choć by pewnie chciały ? Bo tak już jest.

Trzeba używać mózgu i szanować innych. Wtedy można liczyć na cudzą pomoc. Nawet bezinteresowną.

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2016-11-25 o 13:52, Adam Górski pisze:

A dziś dzień pluszowego misia :P

Reply to
szod