dziura jak u maciejowej

nie dosięgam intelektem tak wysoko jak chebel - specjalista od pomijania pierwszego bajtu, więc powcom z góry dziękuję za euro podpowiedzi...

jest wtyczka na kabel, no i jest kabel...

oczywiście jak to w życiu bywa, otwór na kabel we wtyczce jest znacząco większy niż przekrój kabla...

zagadnienie:

co można zrobić? nie uśmiecha mi się nakładanie 10 warstw koszulki termokurczliwej...

W dniu 2016-11-23 o 17:03, niepełnosprawny intelektualnie 'PO/EU pisze:

To daj to komuś innemu

Reply to
Irokez

3 dyrektywa kc-ue mówi, że nie ma już ponoć głupszych ode mnie...

myślałem o jakiejś gumce, ale nie wiem gdzie szukać i pod jaką nazwą...

W dniu 24.11.2016 o 19:39, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Szkoda że twój tata nie pomyślał o gumce.

Reply to
Mario

Ech!

podziękować

szkoda, że nie można tego nigdzie kupić...