Obiecałem sobie...

...że nie będę więcej pisał o tym co myślę o niektórych działaniach moderatorów na elektrodzie...

Żeby mi potem Gulczas nie wygrażał, itp itd. Jak ktoś słusznie powiedział "denerwowanie się, to zemsta na własnym organiźmie za cudzą głupotę.?

No to - nie piszę. A znowuż miałbym co. No to, drogi kolego Gulczas, tak się zastanawiam - czy właśnie o to ci chodziło, żeby nam się odechciało komentować. Hm ? To jest ten sukces ?

Reply to
sundayman

W dniu 2013-01-13 20:23, sundayman pisze:

To już chyba lepiej, żebyś merytorycznie napisał, co i jak źle tam zrobili, niż wylewał żale i marudził bez podkładki na jakieś osoby:]

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

Dzień dobry

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kcvivr$kr8$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...

[...]

Jeżeli moja opinia może mieć dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie, to pozwalam sobie na stwierdzenie: tak, masz rację. Zgadzam się z Twoim punktem widzenia w całej rozciągłości. Zarówno w kwestii tego konkretnego elektrodzianego przypadku, jak i uogólnienia. Niestety, OTOMOK :-(

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kcvivr$kr8$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl... ...

I tak byłeś wstrzemięźliwy. Ja bym chyba podrzucił temat jakimś mocnym script-kiddies, czy wręcz Anonimowym, hulaj-dusza, piekła nie ma, kęsim-kęsim (nie po ludziach)... Oferowałem już udostępnienie na swojej maszynie miejsca na konkurencyjny serwis, do 10 Mbit wydmuchu, oferta jest aktualna, na dzień-dobry wystarczy. MUSI powstać tej wagi konkurencyjny serwis, inaczej... porównując do operatorów telekomunikacyjnych, rozmowa będzie kosztować nadal 3 zyla za minutę, za granicę 20 zyla, o użycie modemu trzeba będzie pisać 5 podań i kleić 10 znaczków skarbowych, a jakość usług będzie...sam w tym pracowałem, więc wiem... Jak kupiłem pierwszego Simplusa, to była jedna stawka na wszystko - 3 zyla,bez SMS i zagranicy. Dziś za minutę w prepaid płacę 30 groszy, a jakbym chciał, to mógłbym mniej... ale zabiegi do tego potrzebne nie opłacają mi się. Z trudem w prepaid wygaduję 5 zyla na kwartał, a i tak limit mi się odnawia. A ta sama firma 10 lat temu, jak się przegapiło o dzień doladowanie, kasowała konto... "Elka" niewątpliwie jest potrzebna, ale nie może istnieć sama na rynku, bo się za bardzo rozpasa(ła).

Reply to
Anerys

W dniu 2013-01-14 10:50, Anerys pisze:

Pogadaj z identyfikatorem. On ma coś takiego :)

Reply to
Mario

Użytkownik "Mario" snipped-for-privacy@w.pl napisał w wiadomości news:kd0m16$p0b$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl... (...)

Jak ma, to niech ma, wolny kraj, zakazu nie ma. Ale ja pisałem o poważnym serwisie, wiem, o czym piszesz, byłem, widziałem. Powiedzmy, że chodzi mi o coś w rodzaju Dody... wróć, Elektrody (*), ale bez jej dziwactw i paranoi. Oczywiście, Netykieta na pierwszym planie, ale bez katowskiego topora, bez miecza Damoklesa nad głową. Parę dni temu oglądałem, zdaje mi się na NGC, odcinek cyklu "Tuż przed tragedią", jak firma (Japan Railway West... nie pamiętam dokładnie nazwy), swoim postępowaniem wobec ludzi, pracowników znaczy się, doprowadziła pośrednio do tragedii. Jako żywo, w lewe oko ukłuła mnie katoda, w drugie anoda, czyli, jako żywo, Elektroda... Ten sam potwór, tylko inaczej pomalowany i inaczej machający kończynami.

Reply to
Anerys

Nie. Dlaczego? BO NIE! ;)

Jakub Jewuła

Dobry wieczór

Użytkownik "Jakub Jewuła" snipped-for-privacy@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:50f429fb$0$1213$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

[...]

To się inaczej pisze: NIEBONIE. BOTAK! ;->

Piaskownica rulez ;->

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Ile razy mozna to samo pisać? Użytkownikom nie chce się _RAZ_ przeczytać regulaminu a moderatorzy mają sobie żyły wypruwać? W imię czego?

Po tym jak regulamin jest napisany widac jaki jest stosunek <bacznosc> moderatorow </spocznij> do szarej masy, nabijajacej ogladalnosc.

Jakub Jewuła

To nie nabijaj.

Niestety czasy takie ze sie nie da. Chcac nie chcac google wypluwa nieraz bezuzyteczne wyniki z wyszukiwarki elektrodowej marnujac moj cenny czas.

Jakub Jewuła

A teraz dobrze się zastanów, dlaczego one są takie bezuzyteczne i sam stwierdzisz, że moderatorzy są zbyt łagodni i za mało tematów umieszczają gdzie ich miejsce - czyli w koszu.

No chyba, że uważasz, ze linku do aukcji sprzed lat w wynikach wyszukiwania są naprawdę do czegokolwiek potrzebne. Bo przypomnę - poszło o wyrzucenie do kosza linka do aukcji.

A nie nie. Nie odwracaj kota ogonem (lubimy koty). GDYBY św. Admin wywalił toto do kosza pod pozorem "wygasających linków", to bym napisał, że jest to co prawda zgodne z regulaminem, tyle, że regulamin imho jest niezbyt rozsądny, albo jego stosowanie, albo coś.

"Poszło" o to, że wywalono do kosza z dopiskiem "oferty przesyłać na PW.", co jako żywo jest kompletnie oderwane od rzeczywistości, gdyż nikt tam żadnej oferty nie wysyłał. Chyba, że każdy link do czegoś będziemy traktować jako ofertę, niezależnie od tego, że przesyłający ten link nic nie sprzedaje... No bez sensu i absurdalnie.

I o to chodzi, że jest to działanie bezmyślne. O tą bezmyślność mi chodzi. Szkody żadnej tu nikt nie poniósł, poza powiększeniem globalnego zasobu bezmyślności. Ja zaś jestem przeciw powiększaniu tego zasobu.

Rzecz jasna, mógłby ktoś powiedzieć, że zasadniczo to ja powinienem wysłać taką informację na pw. od razu. I jakby - miałby rację, tyle, że pobudką moją powinno być to linkowanie to "źródeł wygasających". No, ale mnie się nie chciało. Jest to oczywiście punktowane ujemnie, ale

- nie w kategorii "głupota", a "lenistwo".

A św. Admin dał się złapać na czymś, co osobiście kwalifikuję na "złośliwa głupota", co jest punktowane znacznie bardziej :)

Tym razem jednak (żeby mi potem znowu Gulson nie pisał, że "wywlekam publicznie" ) nie wymieniam św. Admina z nicka. Co osobiście traktuję jako ugięcie się pod jego (Gulsona) naciskiem :).

A jeszcze - dlaczego wzywam tu imię Gulsona nadaremno ? Ano, żeby było wiadomo - bo przykro mi się zrobiło, kiedy tenże, zamiast wyrazić jakieś zainteresowanie głosem "niziołka" (czyli moim), napadł na mnie, w obronie , jak to ładnie nazwał..."aktywisty" ? Nie - "działacza społecznego" - o ile dobrze pamiętam (przy okazji innej, i bardziej wkur...cej niż ta tutaj).

I chodzi mi nie o mnie "jako takiego", a jako starego (wiekiem i stażem) usera elektrody. Może bez wielkich zasług (co mi wypomniano) w postaci ilości "pomógł" czy coś tam, ale jednak.

Kiedyś miałem więc mitycznego twórcę elektrody za kogoś innego, niż mam teraz. Ale ja się nigdy na ludziach specjalnie nie znałem, tak że tegooo...

Reply to
sundayman

W dniu 2013-01-14 22:00, sundayman pisze:

Przecież admin nie wie czy przesyłający link nie jest tak naprawdę sprzedawcą, ani czy pytanie nie było wrzucone z inspiracji tego sprzedawcy. Były 2 powody wywalenia odpowiedzi do kosza. Admin wybrał ten, który uznał za istotniejszy dla serwisu ze względu na zagrożenie spamem. Twoje intencje nie mają tu znaczenia i nie są powodem żeby robili wyjątek w swoich procedurach.

Reply to
Mario

Ooo właśnie. To może dodam, że chodziło o dawno już nikomu nie potrzebny układ CEMI do kalkulatora. Za 5 zł. I nie bez powodu napisałem , że to nie moja aukcja, żeby nie było wątpliwości.

Ale - tak jak piszesz - skoro nie udowodniłem, że jestem złodziejem, znaczy , że jestem złodziejem , prawda ? Napisałem, że to NIE moja aukcja, ale przecież, może być moja, nie ?

To jest takie NASZE POLSKIE. Każdy to złodziej, oszust, i prostytutka. Brawo.

Były 2 powody wywalenia odpowiedzi do kosza. Admin wybrał

No, to szkoda, bo imho źle wybrał. Na zasadzie domniemania winy. A ja myślałem, że razem z agentem Ziobro<0 to już odeszło. Myliłem się.

No właśnie :) PROCEDURY to jest to, co lubimy najbardziej. Nawet jak są durne, nieprawdaż ?

Reply to
sundayman

W dniu 2013-01-15 00:32, sundayman pisze:

No niestety u nas każda okazja do krętactw jest chętnie wykorzystywana. Masz przykład z zamawianiem próbek. Swoją drogą pamiętam, że na grupie kiedyś było sporo takich zapytań o układ po których od razu była odpowiedź z linkiem. Nie dość że wyłudzanie próbek na handel o jeszcze spamowanie. Mi reakcja adminów wydaje się zrozumiała, a ty podchodzisz do tego osobiście bo tą ingerencją ktoś cię uznał za oszusta. Więcej luzu. Najważniejsze, że pytający na tym skorzystał :)

Zasady jakimi kierują się ochroniarze pilnujący obiekt, czy admini w sieci korporacyjnej też są oparte na procedurach, a nie na wyjątkach bo by się to rozleciało.

Podejrzewam, że przy dużej ilości pracy admini nie bardzo mają możliwość szczegółowo patrzeć na ile godną zaufania osobą jesteś, i czy merytorycznie za tym nieregulaminowym działaniem stoi chęć spamowania swojej sprzedaży czy niewinna chęć pomocy.

Reply to
Mario

To nie istotne. Istotne jest to, ze ja pytam google a dostaje odpowiedzi od setek smieciowych wyszukiwarek.

Jakub Jewuła

Bardziej chodzi o kulturę wypowiedzi moderatora.

"Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."

Mi się to nie kojarzy z dojrzałą, kulturalną osobą.

Reply to
Adam Wysocki

Elektroda nie Wersal.