Mam pomysł na oswietlenie sufitu

Ten jasnoniebieski prostokąt ma 10 m^2:

Moc 500-1000 W/m2, a sterowanie z komputera CAT-5 lub światłowód:

Mirek

Pymyłka, 60 m^2 :)

Reply to
Mirek

Robert_J pisze:

Widzisz, zamiast sie napawac swoim rzekomym zwyciestwem warto conieco doczytac. To, ze akurat w jednej, dosyc powszechnie uzywanej przestrzeni barw uzywa sie RGB nie znaczy, ze nie ma innych i z YGB nie da sie uzyskac swiatla bialego. W palecie malarskiej jak najbardziej taka przestrzen sie uzywa. Zeby bylo smieszniej to ludzkie czopki maja maksima dla kolorow RG i... zoltozielonego. A teoretycznych kolorow podstawowych jest nieskonczenie wiele i mozna sobie wymyslac rozne kombinacje jako kolory podstawowe. Takze wszystko zalezy od linii obrony :)

Reply to
T.M.F.

To juz chyba macie nauczycieli po nowej maturze... Ja do liceum chodzilem wiele lat temu i o ile pamietam w ksiazce z fizyki przy omawianiu budowy atomu bylo jak byk o kwarkach, a i kilku moich kolegow przy odpowiedzi na tym poleglo.

Reply to
T.M.F.

Sie nie zrazaj. Zastosuj diody RGB, sprytny uklad dajacy mozliwosc regulacji intensywnosci poszczegolnych kolorow, do tego zabudowac to w jakiejs wnece tak jak sie robi z dekoracyjnym oswietleniem na lampach fluorescencyjnych i moze wygladac calkiem ciekawie.

Reply to
T.M.F.

Thu, 08 Jan 2009 23:18:42 +0100 Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl napisał:

Takich to ja nie kupuję, chyba że gaśnicę by gratis dodawali ;-)

Reply to
__Maciek

__Maciek pisze:

Ja bym raczej nie ufał gaśnicy za 5 zł, nawet gdyby do niej dorzucali gratis świetlówkę...

Reply to
Adam Dybkowski