Lutownica na 12V... :)

Kupiłem sobie za 20 zł lutownicę na 12V. Niby napisane 30W, ale pobiera

1,6A na starcie i 1,5A po rozgrzaniu, czyli niecałe 20W. To normalne, że nie mam nawet 70% deklarowanej mocy?
Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Totylkoja snipped-for-privacy@nie.chce.tego.poczta.fm>!

Tak się zastanawiam, czy Cybernode (bo to z Cybernode) nie powinno oddać mi za ten niedobór waty 30% ceny ;)

Reply to
Adam Wysocki

Zalezy co chciales kupic - jesli malutka lutowniczke do drobnej elektroniki to jaka duza jest widziales, a moc ma taka zeby dobra temperature miec, i nie wazne ile.

A jak szukales lutownicy do rynien, do dachow, albo do radiatorow, to moze bylo dla ciebie istotne zeby miec nadmiar mocy :-)

Aaa .. przy zanizonej mocy to ona sie pewnie nie nadaje do cyny bezolowiowej :-)

Spinacz biurowy, Filip Gdynia <filip snipped-for-privacy@world.pl!

Ja kupiłem osobiście w Cybernode ale podejrzewam, że na Allegro będzie tego trochę. Poszukaj tutaj:

(na pierwszy rzut oka nie widzę żadnej na 12V, ale może będzie).

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, William snipped-for-privacy@ma.mnie.pl>!

Ale ona jest na 12 a nie 12,8 :) W kazdym razie mierzylem wlasnie zasilajac z akumulatora, na ktorym bez obciazenia jest 12,4V.

Reply to
Adam Wysocki

Zmęczony ten akumulator...