[link] Zestawienie

Przypadkowo natknąłem się na taki artykuł:

Jest to zestawienie polskich płytkarni - co robią, jakie mają parametry ograniczenia itp. Warto przejrzeć.

Reply to
__Maciek

Lepszy, bo aktualny, jest raport w ostatnim 2/2008 Elektroniku. K.

Reply to
John Smith

John Smith pisze:

Pewnie też się lada chwila pojawi tam:

Z ciekawszych raportów to nieraz zaglądałem do producentów obudów.

Reply to
EM

Ten raport nie jest wart funta klakow Np polecana firma SOWAR spier.....

200 plytek z ukladami BGA, Sowar omijac szerokim lukiem nie maja pojecia o lutowaniu BGA. Przypuszczam ze podobnie z plytkarniami
Reply to
::WiRefree::

to pojawiło się ostatnio jakieś nowe pisemko elektroniczne, wartościowe?

Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 pisze:

Czy ostatnio, co najmniej parę lat, czy wartościowe, ja tam lubię poczytać nowości układowe. Nie mają projektów tak jak EP, za to omawiają rynek elektroniki, raporty jakieś o producentach i firmach na rynku, wywiady z ludźmi z branży. Wg mnie ciekawe, ale ja mam dostęp w czytelni, więc nie muszę płacić. :>

pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Latocha

Tak, warto zaglądać. Na rynku jest dawno - ale jest to pismo branżowe, nie ma tam projektów, itp.

Może darmowa prenumerata e-wydania na 12 miesięcy:

EM

Ten raport wart jest więcej niż wspomniana wyżej wartość. Należy doczytać w jakich warunkach powstaje. Opiera się na dobrowolnych odpowiedziach firm na kwestionariusz i nie jest czyimkolwiek "poleceniem", nie licząc samej zainteresowanej firmy.

Każdemu z nas zdarza się fuszerka, prawdziwym brakiem profesjonalizmu jest brak reakcji na takie zdarzenie. Jeżeli nie zareagowali na reklamację, to uważam iż dopiero wtedy zasługują na potępienie. Zareagowali na reklamację czy nie? K.

Reply to
John Smith

Reklamacje przyjeli ale nie potrafili tego naprawic, plytki odebralem i HOTAirem musialem dogrzewac BGA zeby kulki zlapaly lutowie.

Reply to
::WiRefree::

No i co - myslisz ze zaproponowali zwrocenie kosztow wymiany urzadzen rozsianych po calym kraju ?