latarka

W dniu 2017-10-26 o 13:52, J.F. pisze:

Żebyś nie myślał, że nie myślę o takim... :)

Reply to
robot

W dniu 2017-10-26 o 14:08, viktorius pisze:

Tu się nic nie zmieniło. Nadal czekam na ten miecz i zajęcie wymarzonej posady Imperatora.

Reply to
robot

W dniu 2017-10-26 o 14:08, viktorius pisze:

I nikt jeszcze nie zrobił w realu, aby świecił tylko na te 100 cm?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

tck pisze tak:

tylko burżuje

Reply to
PiteR

Dnia Thu, 26 Oct 2017 21:39:42 +0200, jedrek napisał(a):

Mialem taka na 3R20 i chwalilem, dobrze swiecila, regulacja zooma byla :-)

Ale oprawa zarowki latała na boki, zaroweczki tez zreszta niedokladnie zrobione byly, i potem wiazka w bok uciekala.

Juz w nowym ustroju to mi sie podobaly maglite na 5-6 baterii. Poręczna bron :-)

Dnia Thu, 26 Oct 2017 23:32:36 +0200, jedrek napisał(a):

Ale w nocy radosc mi przechodzila :-(

Mnie sie nie udalo przeciac.

IMO - zmienili dlatego, ze tak bylo taniej :-) Kto by sie tam przejmowal, ze sie dzyndzel przetrze po dluzszym uzywaniu.

Ha ! Faktycznie - Kora :) Zapomniałem. Wtedy mi się to kojarzyło z Korą Jackowską :) No i oczywiście się dawało "lepsze" żaróweczki. Na przykład były takie na 2.5V chyba z soczewką. Świeciła krótko ale jasno :)

Reply to
sundayman

Taką też miałem :) Tylko czerwoną.

Reply to
sundayman

W dniu 2017-10-27 o 18:37, HF5BS pisze:

Qrde, przypomniało mi się :)

Prawdopodobnie w Młodym Techniku, tak gdzieś ok. rocznika 1975 do 80, było opowiadanie SF o jakimś chłopcu, który wynalazł jakąś płytę, a potem przymocował do niej kabel. Ten kabel przepalał wszystko, zupełnie jak laser z filmu powyżej.

Kojarzy ktoś coś? Chętnie przeczytałbym jeszcze raz.

Reply to
Adam

Pan Adam napisał:

Może być trudno znaleźć, ale jest jeszcze to (z okresu zbliżonego):

W dniu 2017-10-28 o 13:43, HF5BS pisze:

Dzięki, to jest to :D

Tekst jest tu:

*c5*84ski/Wynalazek+-+Maciej+Kuczynski,5390544562.azw3 Do tego programik, np. Calibre i można czytać :)

Reply to
Adam