lampa kierunkowa

Witam szukam takiego rodzaju lamy która pozwoli mi na oświetlenie np zdjęcia na ścianie i niczego innego poza tym - światło musi być skupione żeby mozna było je ograniczać np blaszkami zasówanymi z boku. Jakią / jakie soczewki użyć do skupienia światła i skąd je wziąć?

Reply to
marek_go

marek_go <marek snipped-for-privacy@tlen.pl napisał(a):

Najlepiej zastosować kompletny rzutnik slajdów (nawet taki dziecinny) - wymiennymi ramkami i zoomem (jeśli jest) idealnie ustawisz oświetlone pole. Wmak

Reply to
Wmak

polecam. Kupiłem kiedyś w Moskwie za grosze (znaczy za parę rubli). Zamiast slajdu wstawiłem metalową ramkę z odpowiednią dziurą i było oświetlenie w kształcie gwiazdki ;-). Całość ma wymiary małej acz grubej książki.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Jesli maja byc blaszki, to moze powiekszalnik fotograficzny.

Blaszki wbudowane.