lampa

pozdrav grupi

kupio sam lampu gigalite koja ima u sebi 16 LED-ica, te ide na AAA baterije (3 kom). posto ja nisam neki znalac da se puno razumijem u to moze li mi tko kazati koliko bi te baterije trebale izdrzati dugo. jer sta mi se desilo: na samoj kutiji pise da moze do 80 sati rada, a kada sam stavio baterije sta mi dodu s njom otisle su mi u mozda 1 sat rada?! tocnije receno nije prestala lampa svijetlit vec jako slabo svijetli. naravno ako stavim skuplje duracell ili tako nesto da ce mi trajat duze samo me cisto okvirno zanima ako mi ko moze kazat koliko bi to trebalo trajat? jer ocito to sto pise 80 sati nema veze s time.

e i jos nesto dali bi ja mogao promjenit par led-ica u njoj i stavit malo jace. u njezinom prospektu pise da je cca 9000 mcd (neznam jeli svaka led-ica ili sve skupa). ako da, koje bi mi preporucili. ja sam gledao malo i naisao na stranici od conrad-a nekakvu "led white 5mm 18000 mcd typ 15°" (Article No.: 185890 - I5) koja kosta nesto manje od 5? komad i "led white

5 mm 18000 typ. 20°"(Article No.: 180000 - I5) koja kosta nesto ispod 2?. sad nije mi jasno zasto je ova toliko skuplja? i dali bi ja uopce primjetio razliku kada bi ih isao mjenjat?

hvala svima na strpljenju

Reply to
koko

baterije

tko

na

mi

duracell

Ima¹ pravo, tri redne LED-ice bi svijetlile oko 80 sati na tri baterije kapaciteta oko 2000mAh!!??

Reply to
Vaso

moze meni rec bilo tko sto god hoce kad neznam... samo sam molio ako moze tko pomoc, ako ne nema veze hvala sve jedno

Reply to
koko

ne obaziri se ovaj Vaso voli pametovat a kad ga suoèi¹ s èinjenicama recimo dahlanderov spoj onda prestane pametovat "kakav je to spoj dupla zvjezda? Ja sam oèito ne¹to propustio iz OE".... jesi puno toga!!!

Reply to
ETF

ja bih predpostavio da je uredjaj bio dugo na polici u ducanu i da su se baterije ispraznile same od sebe, najbolje rjesenje je kupiti druge baterije i probati, a ako mislis puno koristiti uredjaj kupi si akumulatorske i puni ih kad ti se isprazne, isplativija investicija

Reply to
Raven

i meni je palo napamet da su mozda te baterije sta su bile s njim bezvezne. sada sam uzeo duracell pa cemo vidit, ali eto neda mi se ostavit cilu noc da gori da bi vidija oce li se ispraznit. dali je to normalno da nakon par minuta rada baterija odma padne na nekih

1.3 V? a sto se tice baterija sto se pune, dali mogu uzet duracell i punit ih na obican spori punjac (da ne kupujen bas punjac od njega)? i dali ce to bit premali napon jer je onda 3*1,2=3,6V (kod obicnih 3*1,5=4,5V)? mislim radit ce ali se bojim da ce dosta slabije
Reply to
koko

nisam ni mislija obicni duracell nego duracell za punjenje

Reply to
koko

duracell ne mo¾e¹ punit ni na kakav punjaè jer to nisu baterije za punjenje

Reply to
ETF

recimo

Samo sam te pitao kako misli¹ spojiti u trokut motor koji je interno spojen u zvijezdu!? Onaj motor na koji ti misli¹ treba imati 7 izvoda!?

Reply to
Vaso

spojen

Nije ni meni namjera flejmat se.... taj motor uopæe ne ide u trokut a ako misli¹ da bilo koji trofazni asinhroni motor mozes spajat u trokut tu se isto varas U 90% sluèajeva zvjezda trokut spoj je samo za 2-polne motore a skoro svi ni¾e brzinski rade iskljuèivo u spoju zvjezda Taj motor bi, ako ces bas ¹kolski, trebo imat 9 izvoda ali je zbog jednostavnosti jedna zvjezda vec spojena unutra tako da vani ide 6 izvoda + uzemljene i to je to ako jo¹ uvjek nisi siguran pogledaj na netu ima¹ hrpu stvari o dahlanderovom spoju

Sad smo duboko off topic ali samo sam htio zavr¹it onu raspravu Pozdrav!

Reply to
ETF

Ok sori al znam dosta ljudi koji su probali punit duracell pa se èude "¹to ne radi a platio 20 kn kako se ne mo¾e punit" presmje¹no

Reply to
ETF

a navodno da se mogu punit i obicne duracelke, samo si moras sloziti odgovarajuci punjac, proguglaj pa ces vidjeti..

Reply to
Silvije