Ładowarka impulsowa

Dzień dobry,

padła mi ładowarka impulsowa do noki, po rozebraniu okazało się że rozleciał się element (chyba tranzystorek) o oznaczeniu STC13001. Nie znalazłem w necie nic na temat tego elementu, czy ktoś się orientuje co to jest i czy istnieje możliwość znalezienia jakiegoś zamiennika... Wiem że jest to zapewne nieuzasadnione ekonomicznie, ale dla zaspokojenia własnej ciekawości chciałbym się zorientować co to jest i co mogłoby być przyczyną tego że się rozsypał.

pozdrawiam Mariusz

Reply to
MB

Google znajduje jedna wzmianke o STC1300, produkcie Silicon Transistor Corporation.

Ale to jakas tajemnicza firma, dlugo szukalem

zastanawiam się, czy to przypadkiem nie jest ten sam tranziaczek, który siedzi w tanich świetlówkach kompaktowych z Tesco. Jaką ma obudowę?

Reply to
krychu (musk

Dzięki za pomoc, ale na tej stronie niestety nie znalazłem żadnej informacji o tym tranzystorku, a na moje maile są głusi :( No nic, chyba sobie temat odpuszczę...

pozdrawiam MB

Reply to
MB

krychu (musk) napisał(a):

Obudowa TO-92, ciekaw jestem czym można go zastąpić ?

Reply to
MB