Ładowarka do akku z zabawki

Mam taki akumulator:

Z takim złaczem:

A tak wygląda złacze na kablu ładowarki:

Mam oczywiście ładowarkę, popsutą, ale po otwarciu jej i obejrzeniu wolałbym jej nie naprawiać bo mi zycie milsze niż chińczykom...

Pytanie:

a) czy takie złacze jest standardowe czy to lokalny wymysł? b) gdzie kupić takie ładowarki?

Niestety samoróbka nie wchodzi w grę - osoba która to będzie uzywać nie może mieć żadnych pająków. Ma wsadzić w gniazdko i już. Fabrycznie.

Przeczesalem allegro, ale coś nie widzę. Czy to mocno nietypowe?

Reply to
Sebastian Biały

Użytkownik Sebastian Biały napisał:

Zwykły pakiet aku niklowych prawie na pewno wodorkowych. Wtyk w miarę powszechny w zabawkach. Najprościej w obudowę starej ładowarki wsadź stabilizator prądu 10h (70mA) z odcięciem układem czasowym tudzież jakiś gotowiec ładowarki.

Reply to
AlexY

Użytkownik "Sebastian Biały" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:led08q$fr4$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Podejrzewam że niektóre ładowarki modelarski mają takie złącze na wyyposażeniu. Szybciej i taniej będzie chyba jednak dorwać coś dedykowanego do parametrów pakietu i przerobić wtyczki.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny