Co mam nie tak ustawione

Witam pomozcie nie moge wogole czytac nic na grupie bo zamiast polskich znakow mam tylko krzaczki. Ponoć również źle mi koduje tekst. Zbyszek

Reply to
Zbyszek

W dniu 2010-12-02 22:51, Zbyszek pisze:

Jeśli używasz thunderbirda, to on tak czasami ma. Bug nienaprawiony od ładnych kilku lat.

wg mnie dobrze:

Reply to
Tomasz Wójtowicz

U mnie wyświetla poprawnie. Krzaki pokazuje tylko w postach z błędna deklaracją kodowania. Można ustawić domyślne kodowanie, które będzie używane jeśli w nagłówkach nie będzie odpowiedniej informacji: prawy klawisz na nazwie grupy->Properties->Default Character Encoding. Można też zmusić czytnik żeby używał tego kodowania do wszystkich wiadomości na grupie (ptaszek pod wyborem domyślnego kodowania), ale IMHO to jest desperackie rozwiązanie, które zemści się przy pierwszej wiadomości kodowanej w unicode.

Wygląda OK.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Miałem na myśli taki bug, że wyświetla wiadomość prawidłowo, potem przechodzisz do innej wiadomości i jak się cofniesz, to wcześniej wyświetlana prawidłowo wiadomość, nagle ma ustawione ISO-8859-1 i wychodzą krzaki.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

No to jak przeczytasz odpowiedzi ;-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

Hm, nie zauważyłem tego u siebie. Zrozumiałem że Zbyszkowi chodzi o to że żadne wiadomości nie wyświetlają się poprawnie.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Częściowo się domyślam i jakoś jest. :)

Zbyszek

Reply to
Zbyszek

Proste metody mam już za sobą strona kodowa to iso 8859-2 wszystko na nic

Pozdrawiam Zbyszek

Reply to
Zbyszek

W dniu 03.12.2010 23:29, Zbyszek pisze:

Patrzac po naglowkach - piszesz z webinterface onetu - a on nie dziala. Masz do wyboru trucie dupy onetowi (myśle, ze powodzenie rownie prawdopodobne jak przekonanie googli, ze ich interface nie dziala od wielu lat), albo "trudniejsze rozwiązanie" - instalacja thunderbirda (ewentualnie OE+powertools) - będzie Ci się lepiej czytac (bo nie trzeba czekac na przeladowanie calej strony zeby zobaczyc odpowiedz i bedzie dzialac.

Reply to
Michoo

Pan Michoo napisał:

Właściwie to najlepszym rozwiązaniem byłoby jakieś zbiorowe trucie dupy onetowi (i innym podobnym), aby wreszcie powyłączali w cholerę te swoje usenetowe bramki WWW. Od razu by się wszystkim lepiej zrobiło. Wiem, mało to realne, ale pomarzyć można.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Dnia 04-12-2010 o 12:33:47 Michoo <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

Albo zainstalować operę, ona także ma czytnik grup i nie ma problemów z kodowaniem. Tylko jest jedno ale, trzeba się zapisać do jakiego serwera news.

Reply to
janusz_kk1

W dniu 04.12.2010 14:22, janusz_kk1 pisze:

Skoro pisze z WebInf onetu to ma konto na onecie, więc może korzystać z serwera nntp onetu. Sam tak robię (bo była najprostsza rejestracja ;)).

Reply to
Michoo

Dnia 04-12-2010 o 16:55:05 Michoo <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

No tak :) ja myslałem o czytaniu. A onet to mi nie za bardzo chciał chodzić i korzystam z 'gazety' i nie ma problemu, a przeglądanie w operze jest dosyć wygodne i ma podobne opcje jak tunderbird z którego kiedyś korzystałem a dodatkow jest przegladarka i łatwo się sprawdza linki bo nie trzeba czekać na uruchomienie przeglądarki. No i ostatnia zaleta, jest na linuksa :) z którego teraz piszę.

Reply to
janusz_kk1

Udało się. Szanowny Panie,

Informujemy, iż problem z kodowaniem polskich znaków został rozwiązany.

Jednocześnie życzymy zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

Pozdrawiamy,

BOK Grupa Onet.pl SA

Grupa Onet.pl SA, ul. Gabrieli Zapolskiej 44, 30-126 Kraków; Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta Kraków-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy, KRS 0000007763; NIP 734-00-09-469, Kapitał Zakładowy Spółki 8 049

073 PLN.

Reply to
Zbyszek