Ładowarka akumulatorów samochodowych kit

Czołem. Może ktoś podać godny polecenia kit ładowarki do akumulatorów samochodowych ? Zależy mi na prądzie do 10A i możliwości osiągnięcia odpowiedniej gęstości elektrolitu.

Reply to
PeJot

W dniu 2020-07-09 o 16:46, PeJot pisze:

Odpowiedź nieco OT i domyślam się, że pewnie do innego zastosowania:D ale z własnego doświadczenia polecić mogę ładowarki z lidla (takie czerwone po bodaj 60pln). Łajza pancerna jest (aczkolwiek nie nieśmiertelna - zabiłem już trzy ale głównie przez to, że nie są odporne na długotrwałe zanurzenie w wodzie)

Reply to
sirapacz

W dniu 2020-07-10 o 11:39, sirapacz pisze:

Łódź podwodną odpalałeś? Na pych trzeba było ;)

Reply to
viktorius

W dniu 2020-07-10 o 11:39, sirapacz pisze:

Mam i nie polecam - można co najwyżej podładować akumulator, ale nie osiągnąć gęstość elektrolitu.

Reply to
PeJot

Nie:) Czyste lenistwo- nie chciało mi się jej ani po ładowaniu schować do regału ani nawet odpiąć - więc przez całą zimę z ogonkiem stała w kałużach, deszczu, śniegu, lodzie:) Zanurzona też była momentami:)

Reply to
sirapacz