konwerter kabel symetryczny <-> koncentryczny

Gdzieś w swoich czasopismach widziałem ( teraz coś niemogę znaleść) schemat konwertera z kabla płaskiego do koncentrycznego i na odwrót. docelowo miał chyba służyć do przesyłania sygnału video i wykożystywał wzmacniacz z wyjściem symetrycznym . Chce zaprojektować układ do przesyłania sygnału audio przez skrętkę i potrzebuje (inspiracji).

Reply to
Piotr

Dnia Sun, 26 Jun 2005 19:14:04 +0200, Piotr snipped-for-privacy@klub.chip.pl> napisał:

Przez skretke to googlaj haslo "petla pradowa".

Reply to
Jaroslaw Berezowski

PAndy napisal(a):

Heh, ostatnio na targach (AES) gadalem z Jensenem. Nie wiem czy widziales zdjecia zakladu produkcyjnego Jensena. Wyglada jak warsztat przy technikum mechanicznym. No, ale to taki szpan - wszystko hand made ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla

Widziec nie widzialem ale domyslalem sie ze to taka manufaktura... chciec prawie 100$ za transformatorek audio... to trzeba robic go recznie....

Reply to
PAndy

PAndy napisal(a):

Noo. Ale kuriozalne jest, ze oni sie tym chwala ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla

Hehe nie tylko oni.... ogolnie swiat na glowie stoi...

Reply to
PAndy