Naprawa kabla

Mam monitor z obcietym kablem zasilajacym, sklada sie on z trzech kabelkow w izolacji splecionych z drucikow, chcialbym polaczyc dwie przeciete czesci kabla, czy moge te kabelki poprostu "skrecic" i polutowac czy sa jakies inne sposoby na laczenie kabli?

Reply to
Sulsa
Gekon_trupiarnia

Tak jest najlepiej. Tylko przytnij te druty na nierówne długości, tak by złącza nie zachodziły na siebie. I bezpieczniej, i całość po zaizolowaniu lepiej wygląda.

Reply to
Jacek Maciejewski

Połącz tak jak radzą, izolując porządnie. Ja chciałem tylko dodać że obcięty kabel zasilania może oznaczać że urządzenie jest niesprawne i nie powinno się go włączać.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki