jakości łącza

Link do strony która testuje jakość łącza internetowego u mnie jest: Ping 7ms; Jiter 1ms; line quality B*

Tomotron

Link do strony która testuje jakość łącza internetowego u mnie jest: Ping 7ms; Jiter 1ms; line quality B*

Tomotron

Spamerze, opanuj się. Poprawny adres testu, to

Ale żeby spamować to coś ciekawego na stronie musi być, a tam nic nie ma. Ciekawe po co zatem rozgłasza link.

Reply to
Marek

Chodzi o usługę VOIP, która na tej stronie jest. Strona uboga, może ktoś głupi się złapie i zarejestruje.

Witam, Przepraszam, ale miało puść do kogoś innego a nie na grupę, na stronie jest informacje jak interpretować test. Wycofać nie mogę, thunderbird zgłasza błąd "Wystąpił błąd protokołu NNTP: 437 User-issued cancel" Jak ktoś mądry powie jak wycofać z serwera news.atman.pl to usunę post

Pozdrawiam, przepraszam

Reply to
Tomotron