stm32 discovery + true studio = brak komunikacji

Witam Nie wiem co robię źle ale nie mogę połączyć sie z modułem stm32 Value line discovery. Po podłączeniu modułu do złącza USB (w komputerze win XP) zostaje wykryty nowy dysk ( u mnie 'F') na którym są trzy odnośniki do STMicroelectronics. Ponadto moduł mruga zieloną diodą (LD3) i reaguje na przycisk 'user' mrugając LD4 i zmieniając częstotliwość. To chyba znaczy że jest sprawny, czy tak? Jak czytałem w EP (2/2010) TrueSTUDIO STM32 lite powinno ten moduł obsługiwać bez problemu. Niestety po uruchomieniu ST-LINK GDB Server mam komunikat (w okienku dos-owym): Error in initializing ST-Link device. GDB Server exited. Co mam żle? A może powinienem doinstalować coś ekstra? Jedyne co do tej pory zainstalowałem to Truestudio lite 2.1.0 z (chyba) 2011 05 03, przynajmniej takie coś jest w nazwie pliku.

Proszę o pomoc.

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa