Jak zmierzyć człowieka...

Paweł napisał(a) w wiadomości: ...

Dwa w jednym: wykrywacz kłamstw z możliwością torturowania.

Reply to
Arek

a czytales to dobrze ?? Contact the search electrode to the grip electrode as shown in Fig. 2; turn the current regulator to the right and adjust the current to 200 micro ampere. Then for measuring, push the operation selector switch "MEASURE". mikro nie mili !!!!!

Reply to
tom

Użytkownik "ape" snipped-for-privacy@no-spam.poczta.fm> napisał w wiadomości news:cks3t3$dua$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

(ciap)

(ciap) poproszę o definicję powyższego ;) Włodek

Użytkownik "tom" snipped-for-privacy@ecl.pl napisał w wiadomości news:ckt01k$sbm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

"MEASURE".

tak, po raz trzeci jest to cytowane w topicu.

pozdro ape

Reply to
ape

Witam! Pmiętaj jeszcze o tym, że rodzaj materiału z ktorego zrobisz sondę ma znaczenie. Na studiach (inżynieria biomedyczna) uczyli mnie że najlepsze są Ag AgCl ale to było do stosowania np. przy EKG (gdzie zwilżało się elektrodę aby pominąć opór skóry) - nie wiem jak w tym wypadku. Stosuje się też elektrody Cu, Au, Ag i stalowe - jednak te generują więcej szumów.

Reply to
Krzysztof Kajkowski

tnx. tu najczesciej stosuje sie koncowki stalowe lub mosiezne. elektrode probiercza nawilza sie roztworem fizjologicznym nacl

pozdro ape

Reply to
ape

Użytkownik "ape" snipped-for-privacy@no-spam.poczta.fm> napisał w wiadomości news:cksfas$6qr$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

[...]

Czy mógłbyś rozwinąć tematykę, którą się zajmujesz ? może na priv, aby niepotrzebnie nie drazniczyc P.T. Grupowiczów ? ;-). Przyznam się, że zainteresowała mnie ta problematyka. Może jakieś linki, a może namiary na jakąś literaturę ?

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Użytkownik "ape" snipped-for-privacy@no-spam.poczta.fm> napisał w wiadomości news:ckrupl$pvp$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Zgłoś się na priva. Z 10 lat temu projektowałem i produkowałem przyrządy do Ryodoraku. Coś niecoś jescze pamiętam. To nie jest zwykłe proste przyłożenie prądu do pacjenta. Trzeba to zrobić tak, aby dało się jeszcze zinterpretować wyniki pomiaru. Założeń nie jest dużo i nie są trudne do spełnienia. Jeśli jest więcej zainteresowanych, możemy temat pociągnąć na grupie.

Pozdrawiam JS

Reply to
JS

Użytkownik JS napisał:

[..]

IMHO temat jest zgodny z tematyka grupy i wart jest przeczytania :)

Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał w wiadomości news:ckuffj$k11$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

[...]

Popieram !

:-)

[...]

Ja również chętnie posłucham :-)

Reply to
Marek Dzwonnik

Tyle, że w opisie są mikroampery a nie miliampery. To jest tysiąc razy mniej. :)))

Reply to
Plumpi

Dokładnie. Jako wartość bezpieczną dla ludzkiego organizmu przyjmuje się wartość poniżej 24mA Powyżej wartości 60mA może nastąpić śmierć - zatrzymanie akcji serca, elektroliza płynów ustrojowych.

Reply to
Plumpi

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiu|<" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cktedk$ia$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

prosze bardzo, oto one:

Qualities of Superficial Skin Acu-Points

  1. hagh electric potentials (upto 300 mV)
  2. High electric capacitance values (0,1 - 1 mF)
  3. Low electric resistance (around 10 kilo-ohms)
  4. Increased skin respiration (useful energy is considered to be stored in the macroerg phosphate compounds, e.g. in ATP, while (through the citrate cycle) CO2 is exhaled by the living cells of the body. Its sensitivity starts at 0.01 millionth of a gram CO2. The measured characteristics deviate, in spite of the distance of 1-2 centimeters. It is reasonable to suppose that in the maximum 52% the capillary CO2 tension at the AP reflects in the skin respiration data.)
  5. High local temperature
  6. Sound signals at accupuncture points (2 - 15 Hz, amplitude 0,5 - 1 mv, sharp or sine wave)
  7. Spontaneous visible light emission from the Jing and Yuan points

Qualities of Deep Skin Acu-Points

  1. Low deep perception threshold to an electric stimulus
  2. Capacitance (storage of electric charges)
  3. Electro-resonance with other acupoints
  4. High conductivity of isotopic tracers

pozdro ape

Reply to
ape