Jak nagrać rozmowę telefoniczną?

Mam w domu tylko aparaty elektroniczne, bez transformatorów. Przylutowałem przewód do słuchawki (głośniczka) i wpiąłem do wejścia mikrofonowego w dyktafonie. Nagrało się z jakimś brzęczeniem (nie 100Hz , lecz wyższa częstotliwość). Przewod połaczeniowy był w tym eksperymencie ekranowany, lecz bardzo długi, może to generowało szumy. Niestety jest w tej metodzie inny problem: słychać na nagraniu mojego rozmówcę, a mnie słychać barrrdzo słabo. Macie jakiś pomysł?

Reply to
Pongo102

oddziel linie trafem 1:1 600ohm i po krzyku

Reply to
MuNiO

Dziękuję. Będę próbował. A takie trafo można kupić gotowe, czy trzeba sobie przewinąć?

Reply to
Pongo102

moj patent jest taki _____

-----------------|trafo|--- linia tel. | 2/16| do wej mikr. dyktafonu

------|1uF/250v|-|_____|---

uzwojenie pierwotne (230v) od str linii tel.

Reply to
robert

Rozumiem, że włączyć trafo szeregowo do linii tel.? A co oznacza to | 2/16| ?

Reply to
Pongo102

TS 2/16 zapewne

trafa 1:1 600ohm sa do kupienia w kazdym lepszym elektronicznym

Reply to
MuNiO

rysunek mi sie rozjechal...

TS 2/16 taki uzywam

uzwojenie sieciowe do lini tel z szeregowo wstawionym kondensatorem 1u/250V a do uzwojenia niskiego napiêcia pod³±czasz wejscie mikrofonowe dyktafonu (w moim przypadku wejscie mic w karcie dzwiekowej)

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to