Jak nagrać piosenki z radia internetowego na hdd??

TO CO W TEMACIE + (radio to ma zabezpieczenie przez nagrywaniem przez winampa )

Pozdrawia Damian's

Reply to
Damian's

Użytkownik "Damian's" <damian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:

  1. NieTaGrupa 2. nie zadaje sie pytanw temacie 3. nagraj na kasete.
Reply to
Psychik

Chodzi mi o schemat elektroniczny z wyjścia karty dzwiękowej do wejścia na mica

Niedawno dopiero jestem na grupie i nie wiedziałem

ja chce w formacie MP3 lub wav

Pozdrawia Damian's

Reply to
Damian's

Użytkownik "Damian's" <damian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:

zly pomysl.

to byl zart! poszukaj programu stationripper, to jest sprawa softwareowa, a nie hardwareowa.

Reply to
Psychik

A czy to aby nie tak, ze skoro ma zabezpieczenie to dlatego, ze ta stacja sobie nie zyczy by nagrywac z niej muzyke ? Zawsze sie moge mylic ale tak mi sie wydaje.

Reply to
ARM

a ten programik jest legalny bo jak zaczołem "rippedować" to wyskoczyło KILLING STEAM itd

Reply to
Damian's

Chodziło mi o to, że gdy zaczołem rippidować wyskoczył jakiś komunikad, w którym na końcu pisało nazwa stacji + KILLING STEAM (jeszcze coś pisało ale nie zapamiętałem)

Reply to
Damian's

Użytkownik "Damian's" <damian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:

uzywaj znakow interpunkcyjnych - nie chce mi sie domyslac, co chciales przekazac...

Reply to
Psychik

Użytkownik "Damian's" <damian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:

  1. zaczalem 2. rippowac 3. komunikat 4. bylo napisane 5. steam czy stream ? [ ja wiem, pewnie zaswiadczenie na to masz ] koniec tematu. pytaj na innej grupie - nie wiem na jakiej - poszukaj

ps. wiem, zlamalem netykiete, wybaczcie...

Reply to
Psychik

Damian's <damian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał(a):

Hardware-owo to połącz lineout z linein i nagrywaj ;-) Ostrzegam !!! TO JEST NIELEGALNE

Pzdr. Piotrek Sz.

Reply to
Piotrek Sz.
  1. zacząłem
  2. "rippowac" ("ściągać" piosenkę z radiostacji)
  3. komunikat
  4. było napisane
  5. stream ?
Reply to
Damian's

:) nowy pop? :)

On Behalf Of Q

Nie. To blokersom pomyliło się rapowanie z ripowaniem. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel