Fillmik z przeprogramowania drukarki

- czy to jest możliwe do zrobienia ?

Reply to
Grzegorz

W dniu 16.01.2022 o 16:04, Grzegorz pisze:

Który fragment tego filmu wzbudza twoje wątpliwości?

Reply to
Kaczin

o q ... co oni znowu wymyslili?

Ma to jakies uzasadnienie, czy gdzies ich sady zmusily do uczciwych cen, a w innych miejscach nie?

A moze promocje gdzies na swiecie maja?

J.F

nie wiem co to za drukarka jest w tym filmiku , ale jak by to było możliwe w tej która w tym linku [

] to zamiast tuszy nr.62 można było stosować tusze nr. 652 :)

Reply to
Grzegorz

Grzegorz napisał(a):

Zerknąłem na różnicę pojemności między hp 61 i hp 301

3,5 ml vs 3 ml. Tak więc po co ta zabawa? 3ml mieści się na samym dnie zagłębienia głowicy.

restet

10-15 lat temu zaklejanka pinu w moim HP 5550 działała, warto i dziś spróbować.
Reply to
alojzy nieborak