Budzik

Cześć. Tak mnie naszło...

Zrobiłbym sobie jakiś budzik od A do Z. Pcb, uC, druk 3D. Mój staruszek ma już koło 23 lat i przydały by się jakieś nowe bajery, np. schedule tygodniowy, łacznośc z HomeAssistantem itd itp.

Widział ktoś może jakiś projekt niedużego, ale fajnego (ficzerami) budzika, który można by sobie hobbystycznie poskładać dla zabicia czasu? Z pełną dokumentacją i OpenSource/Hardware.

Tak przeglądałem net i smartfony ubiły takie projekty chyba, bo nie widzę nic sensownego.

Tak wiem, że to w gruncie rzeczy nie jest sensowne, ale takie ma być hobby.

Reply to
heby

Dnia Thu, 6 Oct 2022 22:04:43 +0200, heby napisał(a):

Z bajerami powiadasz... Co myślisz tym:

dantes

Raczej taki do pacnięcia w zamian za 5 minut drzemki. Ma mieć dolidną obudowę, coby to pacniecie przeżyć.

Nie na rękę...

Reply to
heby

Przeciez masz w telefonie :-)

J.F

Przeciez napisałem, że to ma być bez sensu.

Reply to
heby

heby pisze:

W takim razie podpowiem nowy bajer, jaki warto zaimplementować. Budzik powinien generować alarm między 3:00 a 5:00 am. Dokładna godzina wyliczona na podstawie gęstości plam na Słońcu.

Dnia Fri, 7 Oct 2022 10:47:13 +0200, heby napisał(a):

No to nie montuj tylko postaw na

Reply to
dantes

To zrób binarny albo taki jak miał Predator :]...może być z autodestrukcją :D

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

Dnia Fri, 7 Oct 2022 12:01:22 +0200, dantes napisał(a):

No to nie montuj paska, tylko postaw na blacie, w solidnej obudowie.

Reply to
dantes

On 2022-10-07 12:03, LordBluzg®🇵🇱 wrote: (ciap)

:)

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

Kawałek okrągłej pleksy.

Natomiast ja szukam budzika do budzenia, nie do wyrywania lasek ;)

Reply to
heby