Drukarka 3D

[..]

A to ciekawe. Mi nylon kompletnie nie łapie się szkła. Jedyne co pomaga to klej do papieru w sztyfcie. Z resztą internety mówią podobnie.

Reply to
Mirek

NO mi też nie łapał. Docisnąłem bardzo mocno głowicę do szkła i uzyskałem efekt dokładnie odwrotny - złapał za mocno.

Reply to
heby

Przeczytałem Wasze posty i zapadła decyzja o reanimacji "trupa", głównie za sprawą mojej kobiety i stwierdzenia "napraw to". ;)

Co do wydruków żywicznych, mam drukarkę, stosuję, ale do zupełnie innych rzeczy niż wydruki filamentowe. Żywiczną potrafię wydrukować na gotowo ejector (generator podciśnienia) wraz z okrągłą dyszą o średnicy 0.5mm długości 3mm i gwintami G1/8. Do prototypowania świetne, ale trwałość takich żywicznych jest słaba - wytrzymują powiedzmy tydzień pracy. Tak, śmierdzą, nie - wymiary dają się opanować, z utwardzaniem jest kłopot jak kostka jest "pełna", a jak pusta to często za słaba. ;)

Dzięki za info. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Acha, zapomniałem dopowiedzieć, stół zaklejam niebieską taśmą papierową

- taką malarską. Trzyma wystarczająco aby narożniki nie odłaziły przy stygnięciu, a jednocześnie daje się oderwać. Jak elementy małe, to czasami kaptonem stół podkleje. W docelowej blacha na magnesach będzie, może nawet w tej naprawianej założę. Bo wtedy nie trzeba czekać aż wystygnie, tylko zdejmuję blachę i zakładam nową i drukarka "idzie" od razu.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.