Dla jakich promieni Positiv jest najmniej czuly?

Witam,

Positiv jest najbardziej czuly na promienie UV. Czy to znaczy, ze na inne promienie jest nie czuly mniej wiecej w rownym stopniu? (Jak zrobie sobie ciemnie to nie bedzie mialo roznicy czy uzyje lampy czerwonej czy zielonej czy zoltej?) Jesli nie, to dla jakich promieni positiv jest najmniej czuly?

Pozdrawiam, Qba

Reply to
Qba
Marek Dzwonnik

Maciek, wszyscy muszą? ;-) a może Kuba woli positiv? Mnie jakoś nie chciały wyjść dobrze z termotransferu, pewnie za sprawą jakiegoś powtarzalnego błędu :-(

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

MUSZA!!

Po co se chlop ma zycie utrudniac?

Wyjda, wyjda... jak sie na wycieczke wybiore :-)

Reply to
jerry1111

plonk warning. Jeśli chcesz usłyszeć odpowiedź na resztę swojego postu wytłumacz się najpierw z tego co napisałeś.

Reply to
Marek Lewandowski

No masz, aż tak nawiedzony? ;-)

Tia...prędzej znów nadejdzie święto _Kupały_ ;-) Ale nie jest źle - jestem dopiero co po pokazie, może w końcu wyjdzie :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Yyy....Peters? ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W artykule <bl8aut$d5o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Marek Lewandowski napisal(a):

A ja zrozumiałem - że ma głupie pytanie o maskę. Marek, czytaj dwa razy, proszę, bo palce masz cholernie szybkie ;-) Jak nieprzymierzając seria z Mausera ;-)

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

W artykule snipped-for-privacy@COS13.ilf.com> Marcin Stanisz napisał(a):

To wlasnie mialem na mysli. Nieprzeszlo mi przez mysl okreslanie tego co napisal moj przedpiszca jako glupie. Moze to faktycznie glupiop zredagowalem.

Glupio sie czulem z plonkownica przystawiona do skroni...

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

odłożona i zabezpieczona :D sorki, to przez ten znak zapytania po "głupie pytanie", a dokladniej przez to, ze go tam nie bylo...

Reply to
Marek Lewandowski