Czuly mikrofon - nadzor

Witam! Mam potrzebe zrobiena prostego ukladu - czulego mikrofonu. Potrzebny jest do nasluchu tego co dzieje sie na klatce, dzwiek bedzie nagrywany. Transmisja kablem(okolo 10m - jaki kabel wybrac? Nie bedzie zaklucen?) do PC(k. dzwiekowa - line in(mini jack)).

Mikrofon musi byc czuly i nie moze byc kierunkowy, oraz chce sie zmiescic w

50zl. Uklad oczywiscie moze miec wlasne zasilanie.

Prosze o jakies wskazowki co do budowy tak owego urzadzenia oraz schamaty.

Z wyprzedzeniem, dziekuje.

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Witaj,

W Twoim liście datowanym 6 czerwca 2004 (11:45:24) można przeczytać:

D> Czy ktos mogl by mi to przeslac na majla? Numer 3/2000(str.76) i/lub D> 3/1998(str.60). Majl: D> snipped-for-privacy@BEZSPAMUMITU.Tlen.PL <- trzeba usunac D> zabezpieczenie =)

Mógłby.

Reply to
rc72

Witaj,

W Twoim liście datowanym 6 czerwca 2004 (23:34:16) można przeczytać:

Wysłałem o 21.15. Nie dostałeś? Daj znać to jutro wyślę powtórnie.

Reply to
rc72