Dioda ograniczająca prąd - CL20M45

Witam,

Przeglądając internet natknąłem się na tą stronę:

Moją uwagę przykuły elementy CL20M45:

Ktoś tego używał? Bo ja jakoś nie spotkałem się z tym jeszcze. Ktoś to w ogóle produkuje w większych ilościach? Bo w sklepach jakoś nie widać.

Reply to
szod

Ktoś tylko nazwał takie coś diodą. To jest układ scalony. Taki chłyt marketingowy.

Co do zakupu, są w sklepach te CLxxM45 aż po 1,2zł.

Reply to
V.L.Pinkley

W dniu 2017-03-17 o 12:50, V.L.Pinkley pisze:

Na to wygląda. Jak coś ma dwie nóżki i współpracuje z LED to pewnie dioda. Chiński chłyt matekingowy :P

We wszystkich sklepach nie sprawdzałem, ale w tych co patrzyłem nie mieli.

Reply to
szod

W dniu piątek, 17 marca 2017 12:50:53 UTC+1 użytkownik V.L.Pinkley napisał:

Pamiętam, że kiedyś tak mówiono na JFETy ze zwartym źródłem z bramką w dwukońcówkowej obudowie. Ale zwykle na malutkie prądy były, ta "dioda" tutaj to rzeczywiście względnie wyszukany IC;)

Pozdrawiam,

Reply to
kropelka

W dniu 2017-03-17 o 11:00, szod pisze:

I ten układ ma moc rozproszenia 1W, więc też katalog użycia ograniczony.

"Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

Reply to
Jawi

użytkownik szod napisał:

V.L.Pinkley

W dniu 2017-03-17 o 17:47, V.L.Pinkley pisze:

No tam nie patrzyłem :)

Reply to
szod