Dioda

Imam diodu GY124, za koju znam da je ispravljaèica, ali neznam ni struju ni probojni napon, pa ako mi netko mo¾e pomoæi bio bih mu zahvalan. Slike diode su na hr.sci.elektronika.binaries. Hvala

Reply to
Mate

GY124 ili BY124?

Reply to
Mario Malenica

U poruci:a135zzhmteq6.12vkl5immnjek$. snipped-for-privacy@40tude.net, Mario Malenica je napisao/la:

: On Tue, 21 Nov 2006 19:30:13 +0100, Mate wrote: : :: Imam diodu GY124, za koju znam da je ispravljaèica, ali neznam ni :: struju ni probojni napon, pa ako mi netko mo¾e pomoæi bio bih mu :: zahvalan. :: Slike diode su na hr.sci.elektronika.binaries. :: Hvala : : GY124 ili BY124?

BY124 je u drugacijem kucistu od ovoga sto je covijek poslao slike, tako da nije ista dioda.

Po mojo slobodnoj procjeni, on ima didodu od kojih 15A, 1000V. Al, to je samo moja procjena i ne bi je se trebalo petjerano drzati. :)

Za Mate: U kojem se uredaju koristi? u kojem djelu uredaja? Jer, tako se moze odrediti koja bi dioda trebala.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ma radim jedno stabilizirano napajanje 0-30V 0-10, pa mi se tra¾i za njega dioda od 15A. Evo link za shemu

Mate

Navedene diode na toj stranici su 1N3899, osim ¹to su za 20A, one su i jako brze...Tvoje diode po velièini odgovaraju, pitanje je brzine, vi¹e æe se grijati ako su spore. Za 10A izvora, svaki par dioda u prosjeku trpi samo 5A srednje vrijednosti, meðutim, kako je veliki elektrolit od 15000 uF, tra¾e se predimenzionirane diode zbog velikih strujnih impulsa. Osim toga, sna¾nije diode, veæe kuæi¹te, bolje hlaðenje...

Ja bih preradio ulazni dio prema spojevima iz starih radio-prijamnika: Iza dioda elektrolit od 6800 uF, prigu¹nica te drugi elektrolit od barem 6800 uF....A paralelno elektrolitima i blok kondove od po barem 1 uF...

Reply to
Vaso

Za?to?

Tako se smanjuju impulsne struje i smetnje..

Ja sam onaj elektrolit od 15000uF zaminija sa 10000uF/50V!

Tako æe? moæi dobiti manji izlazni napon uz max. struju.

A slike hladila koje æe biti upotrebljeno ima? na binsima. Ovu dodu GY124, sam zamjenio sa PBY304 za koju znam da je 15A, ali neman pojma jel brza?

Mislim da nije, predvidi i blok-kondove paralelno s diodama, bez njih mo?e biti smetnji èak do CB-banda...

Reply to
Vaso

00

Za=9Ato? Ja sam onaj elektrolit od 15000uF zaminija sa 10000uF/50V! A slike hladila koje =E6e biti upotrebljeno ima=9A na binsima. Ovu dodu GY124, sam zamjenio sa PBY304 za koju znam da je 15A, ali neman=20 pojma jel brza?

Reply to
mate.coric

Iza

6800

=9Ee

Od koliko da stavim te blokove? Hvala ti na savjetima, poku=9Aat =E6u u=E8init kako si rekao. Ima=9A li jo=9A koji? Odabrao sam onu shemu jer mi se =E8ini stvarno dobro napajanje, a svaki savjet kako da ga u=E8inim boljim je dobrodo=9Aao. p=2Es. ja =E6u ipak staviti ovu PBY304 diodu, pa =E6u vidit kako =E6e sve skupa radit.

Reply to
mate.coric

Od koliko da stavim te blokove? Hvala ti na savjetima, poku?at æu uèinit kako si rekao. Ima? li jo? koji? Odabrao sam onu shemu jer mi se èini stvarno dobro napajanje, a svaki savjet kako da ga uèinim boljim je dobrodo?ao. p.s. ja æu ipak staviti ovu PBY304 diodu, pa æu vidit kako æe sve skupa radit.

Blok-kondovi od 4n7 bi trebali biti dobri. Imam jo? ideju provjerenu u praksi: Pin 11 i kolektor Q1 bi spojio na posebno napajanje preko diode iza Greatza i dodatnog elektrolita. Tako dobiva? za barem dva volta veæi izlazni napon, odnosno za toliko mo?e? smanjiti potreban ulazni napon te ukupnu disipaciju sklopa ili pokriti 'manjak' zbog manjeg elektrolita C3...

Reply to
Vaso

imam adsl preko usranog siemensa usb(stalno zeza), sad sam nabavil nekog zyxela, al mi ne gori lampica za adsl liniju. kad ga raskopam, tam je neka dioda na ulazu, na unimetru nis ne veli. e sad dal je to meka zendioda koju ommetar nemre okinuti ili obicna koja je zgorena (ne propusta u nijednom smjeru na 3 V) ili je greska u necem drugom ???

Reply to
tata01

Nisi napisao najvazniji detalj: Imas li vezu preko te linije?

Reply to
Vaso

preko tog modema NE preko drugog da, znaci linija je ok.

Reply to
tata01

To je dioda koja je po meni zgorena. Naime, Zener dioda se u propusnom smjeru pona?a kao i svaka dioda. Zna?i, napon oko 0.8 V ili otpor od 500 ohma, ili manje. U nepropusnom smjeru je otpor veliki dok ne okine? prag.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Sve je to lipo, ali jo¹ neznan di da kupin trafo od 250VA, sve iman, samo mi on fali. Zna¹ li mo¾da neku tvrtku koja mota trafoe po narud¾bi i dostavlja ih?

Reply to
Mate

i dal mogu tu diodu samo prebrikati, tj. to je samo neka zastita. ili moram metnuti drugu diodu.

Reply to
tata01

Recimo:

ne znam kako je s dostavom....

e, evo i drugih zanimljivih adresa:

Vaso

Ako je to zastita, i ako je ona 'ciknula' tesko da nije jos nesto 'kaput'....

Reply to
Vaso

Ma jesi legenda i gotovo, poku¹at æu kod Volte. Hvala

Reply to
Mate

Pogledao sam malo ove trafoe i vidim da mi je jeftinije uzeti toroid od

250VA? Mogu li ja koristiti toroid ili mora biti onaj obièni trafo?
Reply to
Mate

izgleda da je jos nekaj crklo. zamjenil sam diodu al adsl ne trza, lan,wlan rade uredno ali wan ne trza.

Reply to
tata01