czy istnieja cewki smd...

o wartosci od 1mH w gore ? cewka najlepiej na rdzeniu ceramicznym... nie moze byc rdzen zamkniety... bo ceweczka musi pracowac jako antena...

ps. chodzi o cewke ktora moznaby uzyc w transponderze...

Reply to
Stoowa

istnieje 1mH

jest w obudowie jak kondensator tantalowy , co jest w srodku to ????

Reply to
nenik

Użytkownik nenik napisał:

no wlasnie ta obudowa mnie martwi.... najwyzej nawine sam cos.. super smd to to nie bedzie.. ale...

Reply to
Stoowa

nie zrozumielismy sie.. cewka ma byc uzywan w transponderze aktywnym.. wielkosc wiec jest ograniczona... co najwyzej bedzie rdzen ferrytowy i tyle...

Reply to
Stoowa

pytanie co prawda nie do mnie ale ta ktora posiadam ma ok 36R

Reply to
nenik

Uzytkownik "Stoowa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:em9g4c$up5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Wiec musisz wybrac taka z rdzeniem, nawet otwartym Duza dobroc (antena) to mala rezystancja, to gruby drut, to duzy rozmiar Moze i masz ograniczony rozmiar Jak ci duza nie wejdzie, nie bedzie ci dzialac. Miniaturyzacje wtedy sobie mozna... Czy taki gabaryt cewki rdzeniowej z otwartym obwodem magnetycznym ci wejdzie ?

lwh

Użytkownik lwh napisał:

oo dzieki za linka!!! cewki co prawda nie sa takie jka w oryginalnych transponderach..ale na 80% powinno styknac.... pozdrawiam!

Reply to
Stoowa
[...]

Na jakiej podstawie sądzisz, że udałoby Ci się go usunąć?

Panowie... tak dla scislosci.. cewka powietrzna..srednica okolo 3 cm... drut

0.12... okolo 200 zwojow ma indukcyjnosc 1mH i R=36ohm ... sprawdzone empirycznie.... zmienilem koncepcje projektu i taka cewka mi wystarczy.. dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
Reply to
Stoowa

lwh snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

Czytuję grupy najczęściej przez >Usenet gazeta.pl< i tam czasem zamiast wiadomości pojawia się tekst: "Wiadomość usunięta z serwera" (może nie dosłownie) i tak się stało, gdy chciałem wrócić do tekstu lwh. Taka niby usunięta wiadomośc nie znika z Googli albo z niusów Onetu. Widocznie w tej Gazecie jakieś krasnoludki (tajny moderator albo agent Gatesa) grasują. Wmak

Reply to
Wmak

Właśnie kliknąłęm sobie na temat wątku: "czy istnieją cewki smd..." w

i wyskoczył tekst: "Dokument został usunięty z serwera". Przy trzeciej próbie otworzyło się.

Cóż, krasnoludki są na św.....Gazecie. Wmak

Reply to
Wmak
[...]

Też znalazłeś sobie miejsce do szukania...